Goed nieuws!

Ha meiden,

Pfffft, wat zijn we opgelucht! Vanmiddag kregen we de eerste uitslag van de vruchtwaterpunctie binnen. Ze hebben een sneltest gedaan om de drie belangrijkste, meest voorkomende en ernstigste chromosoomafwijkingen te bepalen, waaronder Down. En, alles is helemaal goed!
Wat zijn we opgelucht!

In de 2 tot 3 weken die volgen krijgen we ook nog de uitslag van het volledige chromosomenonderzoek, maar daar verwachten ze weinig van. Ook krijgen we dan nog de uitslag van de meest voorkomende skeletafwijking die ze kunnen meten. Ook daarvan verwachten de artsen dat er niets uit zal komen.

De kans is dus groot dat we 'gewoon' een klein kindje krijgen.
Ik kan jullie niet vertellen hoe blij en opgelucht we zijn! Er komt nu een einde aan de meest heftige vijf dagen uit ons leven!

We blijven goed in de gaten gehouden worden in het WKZ, naast de gewone afspraken bij de verloskundige. Dat voelt heel erg goed.

Ik denk wel dat deze week toch ergens goed voro is geweest: we zijn nóg meer naar elkaar toegegroeid en hebben heel wezenlijke gesprekken gevoerd. Daarnaast is weer even heel duidelijk geworden wat er nu eigenlijk écht belangrijk is in het leven: en dat is dat we een gezond kindje krijgen. Daar kan geen berg goud of wat dan ook tegenop!

Kortom: we zijn ontzettend gelukkig, opgelucht en blij! Hopelijk slaap ik weer lekker...

Veel liefs en nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes afgelopen week. Heeft me erg goed gedaan!

XXX
 
Fijn op te horen/lezen! SUPER!!
Nu weer lekker genieten van je kleintje in je buik. Het is ook mooi om te zien dat je dan nog meer naar elkaar toe groeit. Dat wordt nog wat als het kleintje er straks eenmaal is.

 
Dat is heerlijk nieuws. Mooi wat je zegt over de betekenis van deze hellige dagen voor jullie relatie en over het realiseren van wat echt belangrijk is. Ik hoop dat jullie nu heerlijk kunnen genieten en kunnen uitkijken naar de rest van de zwangerschap.

Wat Miranda hier boven al zegt: "Klein maar fijn." (enne... het moet er ook nog uit ;-))

Liefs,
Melian
 
pffffffffffff wat een opluchting...wat ontzettend fijn.........voor jullie!! en idd wat je zegt over het dichter naar elkaar toe groeien..wij hebben dat ook heel erg gemerkt!!! Ik denk dat zoiets je of uit elkaar drijft en dichter bij elkaar brengt!! En gelukkig geld voor jullie (en ons) het laatste!!!

Geniet van de goede uitslagen en we blijven hopen dat alles goed is blijft gaan!!!

Liefs liesbeth
 
Terug
Bovenaan