Goed nieuws!

Hoi allemaal,

Misschien herinneren jullie mijn 'ik zit er totaal doorheen topic' van een paar weken terug nog, waarin ik aangaf het heel lastig te vinden om werk en prive goed te combineren (in de zin dat het aanbod van werk zo tegenviel).

Ik heb nu goed nieuws want ik ga morgen met mijn nieuwe baan beginnen! Ik ga voor 3 dagen in de week aan de slag als HR Adviseur bij een artsenlaboratorium / trombosedienst en ben helemaal happy!

De komende weken nog een training geven en wat oude afronden en ook het ritme vinden in de nieuwe baan. En ik ga vandaag per direct weer op zoek naar een schoonmaakster want dat huishouden hangt me de keel uit. Ik wil straks voor 100% genieten van Diederik als ik nog maar 2 dagen thuis ben doordeweeks.

Het leven ziet er ineens weer zoveel leuker uit nu, ik ben dat gevoel van onrust helemaal kwijt en de komende jaren STABILITEIT, dat is een woord wat al lang niet meer in mijn woordenboek voorkwam. Heerlijk!

Overigens zijn die afgelopen maanden ook wel ergens goed voor geweest denk ik. Het was goed om even met beide benen op de grond gezet te worden en me te realiseren dat niet altijd alles maar aan komt waaien. Het was een goeie les in wat meer nederigheid, maar ik ben nu wel heel blij dat ik deze fase af kan sluiten en weer lekker mijn routine kan pakken.

Groetjes Blossom

He Blossom, wat lekker! Nu kun je weer volop overal van genieten. Even weer zorg weg.
Ik werk ook drie dagen, lekker een dag werken, een dag vrij, een dag werken, een dag vrij en een dag werken. Ik merk aan mijn dochter dat ze er erg veel regelmaat aan heeft. Ze geniet volop, dus ik ook. Toch lekker om weer deel te zijn van de maatschappij, die toch het 1e jaar een beetje aan je voorbij gaat met zo'n kleintje erbij! Gefeliciteerd!

Liefs, Irene

Super, gefeliciteerd.

Ik geniet meer van Stan als 'working mom'. Ik werk 3 dagen achter elkaar en heb dan 4 dagen vrij. Waarvan ik een dag grote schoonmaak doe, en de andere 3 dagen de vaste klusjes en vooral veel met Stan speel en onderweg ben.

Geniet van je nieuwe stabiele en regelmatige leventje! Het is je gegund!

Hoi, aanvullend vraagje: zijn er meer kids die 3 dagen naar het KDV gaan en hoe gaat dat? Ben benieuwd naar wat de impact van een extra dag opvang op Diederik gaat zijn. Ik ga ma di do werken en wil de overige 2 doordeweekse dagen echt aan onze kleine man besteden.

Heel maf maar ineens steekt in mijn moederhart de twijfel de kop op over of 3 dgn KDV niet teveel zal zijn voor hem. Pfff wat ben ik toch een mieperd (ik vind het voor mezelf heerlijk om 3 dgn te gaan werken), ben nogal moe dus zal daar wel door komen...

Hoi, Ik werk 3 dagen als P&O-adviseur (ma, di en do). Fenna gaat op maandag en donderdag naar het KDV. Op dinsdag gaat ze naar oma. Op de dagen dat ze thuis is, slaapt ze meestal 2x 1,5 uur (in de ochtend en de middag). Woensdag is het heel verschillend wat we doen. Soms gewoon lekker thuis, maar soms ook op pad. Dit is op vrijdag ook. Hier is dus aangewend en gaat ook prima. Ik merk dat ik het zelf ook wel erg lekker vind om op woensdag weer een dagje thuis te zijn en even bij te komen....
Groeten, Esther

Hi Blossom,

Wat super voor je dat alles weer op de rit zit!
Gefeliciteerd!

Ik werk 4 dagen, op ma, di, do en vrij. Maandag blijft hij thuis en komt oma hier oppassen, da's echt een feest! De overige 3 dagen gaat hij naar het kdv.
Ik vind het moeilijk om vast te stellen of Warren zo sociaal en open is doordat hij 3 dagen op het kdv zit of dat hij een heel open en sociaal karakter heeft.
In iedergeval is hij altijd heel druk met andere kindjes aan het spelen als ik 'm kom halen en komt hij ook superblij en gezellig thuis.

Op mijn kdv doen de leidsters eens in de zoveel tijd per kind een observatiemoment, zodat ze eens heel bewust kunnen kijken hoe hij zich voelt, uit en met anderen omgaat. Dit gaat eigenlijk met hem altijd goed. Is het een idee dat je dat met de leidsters bespreekt? Ik zou sowieso je vragen en bezorgdheid uiten.

En het zal natuurlijk ook even wennen zijn, zo is Warren zaterdag meestal best moe, gaat dan makkelijk 2x 2 uur slapen. (wat wij helemaaal niet erg vinden, hebben mijn man en ik ook even tijd voor elkaar!)

Succes!
Evje

Terug
Bovenaan