goed nieuws!

hallo dames,

zoals jullie weten ben ik tot 28 weken misselijk geweest. en zelfs zo erg dat ik vorige week bloed moest overgeven. dit was niet erg zei mijn huisarts dit was gewoon een ader die gesprongen was in mijn maag door de kracht van het spugen. ook had ik heel veel maagzuur en last van boeren de hele dag. volgens mij arts was mij maag over actief de hele dag en door het vele zuur helemaal geirriteerd. nu slik ik vanaf vorige week woensdag maagzuur blokkers. wat een wereld van verschil. niet misselijk meer al bijna een week niet hoeven spugen. en ja ja genieten van me eten en af en toe een kopje koffie kunnen drinken. ik kan wel zeggen dat ik de eerste 28 weken zwaar vond om zwanger te zijn en ik durf nog niet helemaal haleluja te zijn maar geloof wel dat me misselijkheid en beroerd zijn weg is. ik geniet nu echt van alles! heerlijk

groetjes

wat een goed nieuws :) en dan vraag je jezelf af waarom je niet eerder met die maagzuur blokkers bent begonnen...
hopelijk kun je van je laatste weken zwangerschap genieten zonder misselijkheid en overgeven :)

kan me voorstellen dat dat het beste nieuws in tijden voor je is, wat fijn dat de blokkers goed helpen en hopen dat dat de laatste weken zo zal blijven
Geniet lekker van je eten :) xx

Hoi Meli!

Wat heerlijk! Lekker genieten, ik wete hoe vervelend het is al dat spugen al is het bij mij gelukkig met de 18 weken minder geworden!!
Lekker genieten nu!!!

xxx

Terug
Bovenaan