Goed nieuws

De Bloeduitslag van mijn partner was goed dus wij hoeven ons geen zorgen te maken.
Wat een opluchting weer :).
Dit weekend ben ik ook nog gevallen, gelukkig niet op mijn buik maar mochten daarom gister al op controle. Alles was goed en hebben ook weer ff hartje horen kloppen. Geeft dan toch weer meer rust. Mag ook nog x extra op controle omdat ik de colgende echo zo ver weg vind. Oh en nu ben ik uitgerekend op 1 dec maar ik blijf toch liever hier babbelen ;)
Hoe gaat het verder met iedereen?
Is stil hierzo.

Wat fijn voor jullie, weer een zorg minder..
Hier gaat alles goed. Voel nu wat regelmatiger de babies. Begin al een behoorlijke buik te krijgen, dus ben benieuwd :).
Ik denk trouwens dat velen op facebook zitten. En dat heb ik niet.. Vind het ook wel jammer dat het hier stil is.

ligt niet aan facebook hoor was vorig keer tijdens mijn zwangerschap ook uiteindelijk valt er even een stilte dan komen er weer berichten door de nieuwe echo's en de dik wordende buik inrichten babykamer daarna geboortes eerste dingen die de baby doet en hoe leuk iedereen het ook vind daarna loopt het langzaam weer leeg en valt er stilte helaas.

Terug
Bovenaan