Goed of slecht teken.

A

Anoniem

Guest
Heb vandaag/morgen ook mijn nod. Spannend nog niets te bekennen. Heb ineens sinds een paar uur het gevoel dat ik wat gespannen borsten krijg. Is dit een goed of slecht teken???

Ook weer wat meer (niet overdreven veel) slijmverlies (helder maar toch)

Toch maar hopen op het beste

wie heeft had dit ook???

Sorry ik weet het niet. Hoop voor je dat het goed komt.

Duimen maar

Ben bang dat ik gewoon moet wachten net als iedereen wil eigenlijk donderdag pas testen maar weet nu al dat dat toch niet lukt dus morgenvroeg maar weer he!!

Jullie horen het snel

Pient,

Heel erg spannend. Gespannen borsten kunnen inderdaad wat betekenen, die heb je niet zomaar. Maar als je dat ook hebt wanneer je ongesteld moet worden.... Steken in je buik,   enz... Om gek van te worden, heel herkenbaar. Maak jezelf niet gek en ga  niet malen en piekeren, stress is zeker niet bevorderlijk. Zelf heb ik jaren zo gesukkeld, en zonder resultaat. Op een gegeven moment heb ik besloten dat ik elke keer een test zou doen als ik 2-3 dagen overtijd was, voor de rust in mezelf.

Is de test negatief, uithuilen en opnieuw proberen. Positief? Dan kun je blij zijn. Hoe dan ook je weet het dan wel. Kost wat geld (Etos 12 euro voor 2 testen) maar ja, dan heb je wel duidelijkheid en dat is ook wat waard.

Heel veel succes en ik duim voor een positieve uitslag!!

Terug
Bovenaan