Goed smoesje voor feestje

<p>Hoihoi,</p><p> </p><p>ik heb vanavond een feestje en ben nu 7 weken zwanger van mijn 1e kindje, ik ben 22.</p><p>vanavond heb ik een feestje van vrienden   En ik drink uiteraard niet meer ook ben ik direct gestopt met roken.</p><p>Dit valt natuurlijk wel op vooral als je nooit vies bent geweest van een wijntje.</p><p>Wat voor tips of smoesjes hebben jullie wel eens verzonnen? </p><p>Als ik zeg dat ik antibiotica slik geloven ze waarschijnlijk toch niet ook omdat ik ook niet meer rook.</p><p> </p><p>groetjes ??</p>

Iets van een verloren weddenschap met iemand? Dat je nu een X aantal weken niet mag drinken en roken? :D 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Valt niet te verbergen helaas... bij ons was het direct zichtbaar gezien ik normaal ook graag een glaasje drink + rook. Mensen zijn niet achterlijk hé :p 

Ja lastig he! Drink je ook wel eens biertjes? Anders kun je een flesje leeg gooien in de wc en vullen met water. Of de alcoholvrije wijn in een spa flesje doen zodat t wel in je tasje past! Ook lichter dan een glazen fles meesjouwen?

Geen smoes bedenken maar gewoon een drankje aannemen en ergens langzaam weggooien. (Tip van water in het bierflesje doen is een goeie!) Er is niemand die er op let of je ook echt je drankje op drinkt. Het wordt opvallend wanneer iemand met vage verhalen of rare smoesjes in een keer geen alcohol meer drinkt. 

Ja weddenschap inderdaad, ik rook niet, dus ik ging overal gewoon met de auto heen als smoes voor het drinken, haha.
Maar laat begonnen met goede voornemens van dit jaar misschien? :p
Gefeliciteerd met je zwangerschap in ieder geval!!

Je moet nog met de auto weg vanavond? Ik had regelmatig de smoes dan ik oproepdienst had. Ook de smoes dat ik antibiotica had gebruikt en eh heb ook wel wijntjes weggesmokkeld. 

Terug
Bovenaan