Goed verkouden en gevoelige borsten

Hay dames,

Ik ben nieuw hier op het forum en zit momenteel in mijn 2e ronde. De vorige maand had ik 2 dagen voor NOD licht positief getest, deze test liep helaas niet op en 1 dag na NOD begon ik te vloeien :(. Dus wss een biochemische zwangerschap.

Nu heb ik deze maand 2 dagen voor mijn ovulatie en op de ovulatiedag zelf gemeenschap gehad. En dinsdag is mijn NOD. Afgelopen dinsdag kreeg ik keelpijn en woensdag liep dit uit tot een griepje (denk ik). Heel mijn neus zit dicht, moet veel niezen en heb hoofdpijn. Gisteren liep mijn temp. op naar 37 graden dus geen koorts neem ik aan. Mijn basale temp. is rond de 36.3. Los van het feit dat mijn borsten in volume zijn toegenomen en erg gevoelig zijn. Heb ik verder niet echt klachten… ojaa gisteren had ik wel 1x een hele felle steek in mijn zij en verder niks meer. Kan dit alles toch betekenen dat het wellicht raak is ? Ik mag bijna testen, maar weet het niet hoor ?. Herkent iemand zich hierin misschien, een griepje/verkoudheid voor NOD ?
 
Hoi, toevallig heb jij ook bij mee gereageerd in het topic nod 22-10.
Toen ik zwanger was van mijn eerste kindje had ik ook alleen die symptomen. Ik dacht toen dat ik gewoon de griep had en was al teleurgesteld, maar jawel ik was zwanger. Dat mannetje is inmiddels bijna 2,5. Nog heel even geduld hebben en ik duim voor je!ben heel benieuwd! :) 
 
Klinkt als een 'gewone' verkoudheid, hoezo zou dat iets te maken hebben met wel of niet zwanger zijn? Je kan gewoon verkouden zijn en zwanger zijn of verkouden zijn en niet zwanger, hoezo zou dat samenhang hebben? Het is oktober dus er gaan weer veel virussen rond
 
Verkoudheid kan ook omdat veel van je weerstand naar het beschermen van het vruchtje gaat waardoor jezelf dus grieperig kan zijn, maar goed alle symptomen kunnen weer legt worden toch... 
Ik hoop in onze gevallen dat het raak is ;) 
 
@gebruiker10388437, hoeft natuurlijk geen samenhang te hebben, maar precies wat @alison zegt heb ik ook gelezen, dus was benieuwd of meerdere zich hierin herkennen. Ben vrijwel nooit ziek en griep heb ik ook niet snel te pakken. afwachten maar ?
 
Terug
Bovenaan