Goede 12 weken echo!

Vandaag was het zover: de 12 weken echo!
Ons kleintje is in orde, alles er op en eraan. Druk aan het bewegen!!! Hartje klopte mooi. Ik blijk een dagje langer zwanger te zijn dan gedacht dus ik ben op 21 april uitgeteld. Dat betekend dat het vandaag een exacte 12 weken echo is geweest!

Helaas was er uitwendig nog niet niet genoeg te zien, vandaar weer een inwendige echo. Over 4 weken volgt de volgende echo. Ik wist dat het hebben van epilepsie toch ergens goed voor zou moeten zijn...:)

We zijn heel erg blij dat we zijn/haar armpjes en beentjes goed zagen zwaaien en de voetjes kregen te zien. Ons kleine ging nog even poseren met gekruiste beentjes, als in een kleermakerszit.

Op naar de volgende 4 weken!!!!

Wat fijn zeg! Ja, een medische indicatie heeft zo ook zijn voordelen ja...
Ook ik vind het steeds weer fijn ons kleintje toch even te zien en te zien dat alles goed is...

Natasja

Wat fijn dat alles goed was. Ik heb op 22 okt mijn 5e echo alweer, ben dan 11,6 weken. Er zit nu 4 weken tussen en wil ook wel weer even om een hoekje spieken vanbinnen, haaha. Maar inderdaad, medisch gezien is het niet altijd prettig, maar de bijkomende echo's zijn wel fantastisch!

Groetjes Ro
9 wkn + 6 dgn

Terug
Bovenaan