goede anti-lekbeker

hoi mama's.
wie heeft er tips voor een goede anti-lekbeker om mee te beginnen? Ik heb die van nubby gehaald met een silicone drinktuit,maar die lekt als de pest! Een onbekent merk op de 9 maanden beurs maar daar krijg ik! nog niets uit.Welke is makkelijk in de hand,lekt niet en heeft een niet te sterke zuigkracht nodig? alvast weer bedankt.

Chantal,mama van senna, 7 maanden
 
Hoi, Ik heb ook die van de Hema zijn er in blauw en rose...Ik heb hem gekocht op advies van een vriendin die had er verschillende gekocht maar ze lekte allemaal alleen die van de HEMA niet...Ik heb nog niet echt gebruikt want mijn dochtertje 8mnd snapt nog niets van die beker...
 
Ik heb in het begin voor mijn zoontje een antilek tuitje van avent gehad. Deze deed ik op een klein flesje.Hier hoeven ze niet zo heel hard voor te zuigen. Enige nadeel...wat tussen het antilek systeem zit kan een beetje lekken(maar dit is niet echt veel hoor)
Als je echt een beker wilt hebben die niet lekt, dan is die van de Hema echt een uitkomst. Maar daar moet je wel heel hard voor zuigen hoor(zelf uitgeprobeerd) Er zijn kindertjes die er niet uit kunnen drinken, maar die 2 van mij hebben er nooit problemen mee gehad.
Veel succes! groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan