goede dingen

Ik wil iedereen bedanken voor de reacties op schoonmoeders. En bedankt ria dat je zegt dat het goed is dat ik hulp heb gezocht want ik schaamde me er eerst voor maar je hebt gelijk als je zegt dat je dan juist een goede moeder bent. Ik heb veel geleerd daar in de opvang over kinderen en mezelf. Mijn zoontje is een lieve baby en zijn ontwikkeling gaat goed. Groeit goed want iedereen zegt altijd wat een reuzebaby. En hij heeft van die mooie blauwe ogen. Hij heeft nu 3 tanden kei schattig hoe dat uit ziet. Mijn hond en mijn zoon zijn de beste maatjes en spelen vaak samen.We hebben thuis veel lol met zijn allen en het kan gewoon niet beter. Elke dag verbaas je je weer wat je baby weer kan en hoe hij doet.Ik keek te veel naar dingen die niet goed gingen maar er zijn zoveel meer dingen die wel goed gaan.
 
Hoi Tamara

Ik ben blij te lezen dat je blij en gelukkig bent. Houden zo!!!! En je hebt gelijk dat we meer moeten kijken naar wat goed gaat en naar wat we hebben, dan naar de dingen die niet goed gaan. Maar ja datis mens eigen, helaas....

Groetjes Ria
 
Terug
Bovenaan