Goede echo ennnnnnn...

Wij hebben maandagmiddag een hele mooie echo gehad..
Beepje liet zich goed zien, en t hartje trommelde lekker..
Bij de vorige echo zijn we vier dagen teruggezet in datum...en bij deze die vier dagen er weer bij...dussss al met al, komen we weer uit op 12 September...maarjah, dat ligt natuurlijk geheel aan de kleine apekop zelf he...

Verders hebben we besloten toch te gaan trouwen...dusss gisteren maar "ff"de kalender erbij gepakt en datum geprikt...
Het wordt 1 Juni...we hebben een Pre-honeymoon...
Omdat schoonpaps met de vut gaat, gaan we met schoonouders en zus/zwager tien dagen naar Tenerife...dusss die hebben we ook al gehad...

Stadhuis is gereserveerd...
Ben nu aant kijken voor n jurk...en denk toch dat ik ga voor Anastasia in Nieuwegein...hebben over twee weken een afspraak staan...dus nu als een gek plaatjes kijken en me collage maken...kijken wat ze kan...

Heb er zooooooo'n zin in...hihihi...

Hoi, sorry, ik breek even in van het 'zwanger worden' forum :)

Las je berichtje en wou ff zeggen dat ik inmiddels bijna vier jaar geleden SUPERR geslaagd ben bij Anastasi!! Er is heel veel mogelijk, en het is zo leuk om je eigen jurk samen te kunnen stellen. En een mooie prijs, ook fijn!

Dus, ik wou ff zeggen, veel plezier en geniet ervan!!

Thnx dames...

@emilie thnx voor je berichtje...
Voor zeven jaar terug heeft mijn vriendin daar haar jurk laten maken...en ik heb toen mijn outfit daar ook besteld...het was erg gezellig...en idd hele mooie creaties geworden...
Me vriendin woont ondertussen ook in Enschede, toen in Nieuwegein...dussss dat was echt wel makkelijker...maar omdat we toen zo goed/gezellig geholpen zijn, heb ik toch besloten om die kant weer op te gaan...

Hey wat leuk,

Zelf ga ik over 6 weken trouwen en ben dan alweer 20 weken. Wij hadden de bruiloft wel al geplant voor dat ik in verwachting was, maar wel erg leuk allemaal

Ik had mijn jurk in oktober al, dus dan denk je dat wordt lastig. Nee ik heb contact opgenomen met de bruidswinkel toen ik 3 maanden was, om te vertellen dat ik zwanger ben. Dat was geen enkel probleem. In mijn geval is het namelijk mogelijk om de rits te vervangen voor veters aan de achterkant. Op die manier zou die altijd moeten passen. Ze is hem nu aan het vermaken en eind maart ga ik hem ophalen.

Je heb spciale jurken, maar vaak is het ook gewoon mogelijk een jurk te laten vermaken.

Succes met de voorbereidingen

Terug
Bovenaan