Goede echo gehad

Hallo meiden,

Afgelopen donderdag hadden wij onze tweede echo, we waren precies 7 weken, dus behoorlijk nerveus, aangezien het de vorige keer tussen 6 en 7 weken fout was gegaan.

Gelukkig zagen we al snel een dooierzakje met ons kleintje erin! De gyneacoloog heeft hem opgemeten en hij is 5.8 mm, onvoorstelbaar hoe klein hij nog is. Nog beter was dat ze ons het hartje liet zien en we konden het zelfs horen! Dat was erg mooi en we zijn dan ook erg blij en opgelucht!

Onze volgende afspraak is pas over 6 weken en dan wordt ik meteen getest op Down syndroom. Mocht er tussentijds iets gebeuren kan ik altijd bellen en langs komen.

Maar nu genieten van het feit dat ons kleintje al zijn eerste mijlpaal heeft gehaald, 7 weken en een hartje!

Liefs Lieke

Hoi hoi,

Dat is goed nieuws zeg. En wat super dat jullie het hartje al hebben horen kloppen.

Mag ik vragen wat jullie reden is om de combinatietest te laten doen?

Geniet ervan

groetjes Ramona

Lieke van harte! Oh wat fijn zeg...
Werk je nu ook in Singapore of ben je mee met manlief? En hoeveel weken ben je als je teruggaat naar Nederland? Spannend allemaal!
Voor nu... Lekker genieten van het wondertje!

@ Charlotje,

Dank je wel, we zijn er ook echt blij mee!
Ik werk in Singapore als associate teacher, maar ben mee gegaan met mijn man. De eerste 3 maanden heb ik niet gewerkt.
Als we terug gekomen in Nl zijn we ongeveer 28 weken!

Gaan we zkr doen. Hoe is het bij jou?

Terug
Bovenaan