goede echo gehad

Gister de 1e echo gehad, en alles was goed.

Het hartje klopt erg mooi, en het was er (gelukkig) maar 1. Ik moet wel over 3 weken nog een echo laten maken omdat ik minder ver ben dan ze dachten. De voorlopige uitgerekende datum komt op 29 mei te staan, maar kan nog veranderen.

super! hoeveel minder ver was jij volgens de echo? bij mij scheelde het wel anderhalve week, hoefde me ergexrn zorgen over te maken, gebeurd vaker, dan is het eitje langer onderwrg ofzo..maar vond het wrl vreemd...

Ik dacht zelf ongeveer 9 a 10 weken onderweg te zijn, maar blijken er dus 8. Het blijft inderdaad wel vreemd.

ik hoefde me ook geen zorgen te maken, want mijn cyclus was kennelijk nog erg in de war (ben 14-05 dit jaar bevallen).

bij de eerste en tweede werd was ik ook telkens een week minder ver dan gedacht. Maar de verloskundige zei ook, kennelijk heeft het eitje de tijd genomen om de weg te vinden.

Fijn dat de echo goed was! En ook leuk dat je nog een keer weer even mag kijken.
Ik moet nog even geduld hebben ik heb de 30e de eerste echo... Ben dan al 11,5 week als het goed is. We hebben nog even geduld :)

Als je een late eisprong hebt gehad en je eitje zweeft nog iets langer voor de innesteling dan kan het idd zo bijna twee weken schelen...

Gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan