Goede echo! Weekje terug...

Pfff wat was ik nerveus zeg bah bah! Maar wel een goede echo gehad! Een super mooi en snel knipperend hartje en een zeer bewegelijk hummeltje! Helaas was het niet zo ver als wij gedacht hadden. Ben nu een week terug gezet....een voordeel 14 maart weer terug voor een echo! Om dan alsnog de definitieve termijn te bepalen :) de kans dat het nu een goede zwangerschap word was volgens de vk nu meer dan 75 % dus dat stelt me wel een stuk geruster! Volgende week lekker op vakantie :) en als we terug komen hoef ik nog maar een weekje te wachten op de termijn echo waarop we dan 11 weken zouden moeten zijn, ik baal wel een beetje van dat weekje terug gezet worden Maarja niks aan te doen! Dat was het dan! Helemaal blij met onze echo!

Ze dacht nu 8 wkn en 3 dagen in plaats van 9 wkn en 4 dagen....Maarja we zullen zien over 3 weekjes nieuwe termijn echo dan zou het 11 weken zijn en kan ze het wss ook wat beter meten. :)

Bij me eerste echo werd ik ook zowat een week terug gezet hoor. Dat zegt nog niks tussen de 10e en 12e week kunnen ze beter meten en inderdaad meer zeggen over je termijn. Ik ging eerst van 11 september (eigen berekening) naar 13 september, toen werd het 10 september en nu is het 8 september. En die kleine bepaalt toch wanneer hij/zij komt dus ook die datum zegt niks. Wel fijn dat je een mooie echo hebt gehad. Geniet van je vakantie en voor je het weet mag je alweer voor een echo.

Fijn dat je een goede echo had! Jammer dat je een weekje terug gezet bent, maar misschien met de volgende echo toch weer paar dagen erbij.
Ik was bij mijn eerste echo ook 5 dagen teruggezet en 2 weken later hebben ze het vastgesteld op 3 dagen teruggezet.
Was naar eigen berekening op 05-08 uitgerekend, na de echo dacht zij 10-08 en na de 2e echo vastgesteld op 08-08 Dus wie weet bij je 2e echo !!
Geniet ervan en ook van je vakantie natuurlijk!

Terug
Bovenaan