Goede echo!!!

Hoera, vanmorgen een goede echo gehad!!! Was weliswaar nog klein (8 wk, ik dacht zelf 8+1), maar het bewoog volop en er was hartactie! Echt super dus.

Normaal krijg je bij ons pas een echo bij 12 wk, maar ik had een vroege vanwege twee miskramen. Lees hier trouwens dat jullie regelmatig een echo hebben. Ik krijg er weer een met 12 wk (hopelijk ook goed, zodat we het kunnen gaan vertellen) en dan een medische met 20 wk. Mijn man is 31 oktober jarig en dan willen we het gaan vertellen. Kan haast niet wachten! We hebben al een dochter van 4 en zoon van 2 en ook hun zullen we het die dag vertellen.

Had stilletjes nog een tweeling in gedachten...  Stom he, maar heb hier twee nachten geleden heel sterk van gedroomd en had het daarom helemaal bij me liggen.Heel gek. Leek me ook helemaal leuk en vier kinderen zijn bij ons erg gewenst. Maar wie weet zien ze het bij de volgende echo, ha ha.

Jazzie en "ons 4e wondertje" bedankt voor jullie meedenken! Heeft zeker geholpen.

Grs,
Lotte

Hey Lotte,

Super zeg!! GEFELICITEERD!!!!
Wel maf dat je een tweeling in gedachten had!

Grappig, mijn man is 15 okt. jarig en dan willen we het ook aan de kinderen en aan de rest van de familie vertellen. (alleen onze ouders weten het al). Dan ben ik 11 weken en 5 dagen zwanger.

Ik krijg 17 oktober de 2e echo, ik had ook een vroege, met 7 weken en 1 dag, ook ivm 2 miskramen.

Nou meid, geniet van dit mooie nieuws!!

Liefssssssss!

Terug
Bovenaan