goede echo!

Ha ladies,
Ben hier niet vaak als auteur aanwezig, maar lees wel regelmatig mee. Wilde even laten weten dat wij ook een goede echo hebben gehad!

Wel een vraagje voor de dames die al eerder zwanger zijn geweest; ik ben nu 9 weken en krijg me toch al een pens! Vergelijkbaar met een buik die ik had bij 16 weken bij Saar! Hebben jullie dat ook? Vind het zoooo irritant!

x S

Hey Suzanne!

Van harte! Leuk weer he... Ik ben ook 9w(2d) en mijn buik is ook al flink aanwezig. Met name na t avondeten, ongelofelIjk!

Tja die ballon is al een keer opgeblazen dus het is allemaal te verklaren, maar wel irritant! Helemaal als je t nog even geheim wil houden.

Groetjes

Gefeliciteerd. Ik heb nog geen buik. (behalve de buik die ik al had, ha, ha) ik heb al drie kids, elke zwangerschap is anders. Lekker wijde kleding dragen dan valt het niet zo op.

Gefeliciteerd Suzanne met jullie goede echo! :)
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik krijg ook al een behoorlijke buik, ben zondag 11 weken van een tweeling dus dat is ook niet zo gek, hihi!

Geniet van jullie goede echo meid! Liefs!

Hey Suzanne, hier ook echt al een echte buik hoor! 10 weken hierzo. Heb al mijn positiebroeken al aan! Gewone broeken pasten al snel niet meer!

Van de ene kant leuk, andere kant niet. Hoop niet dat ik in dit tempo doorgroei, dan kan ik na 30 weken alleen nog maar rollen hahahaha.

Liefs

Fijn dat je een goed echo hebt gehad!
Ik ben nog maar 6 weken zwanger en mijn buik begint ook al echt te groeien. Het is mijn tweede zwangerschap...
Ik wil het nog een tijdje geheim houden, ik twijfel of dat zo gaat lukken in dit tempo.

bij de tweede zwangerschap groeide ik ook veel sneller maar uiteindelijk niet dikker geweest dan bij de eerste zwangerschap. nu is 's avonds de buik ook flink aanwezig....

Terug
Bovenaan