Goede echo!

Er valt behoorlijk wat spanning van me af na het zien van mooi kloppend hartje! Na drie keer eindelijk goed nieuws. Zijn er stil van. Zou voor ons dan echt drie keer scheepsrecht zijn?! Volgende week dinsdag weer een echo... blijft spannend maar nu ook vooral leuk.... Ik hoop dat velen ons mogen volgen, want dit gunnen we iedereen!

Wat fijn zeg! En wat bijzonder dat je volgende week nog een echo krijgt! Is dat al de termijnecho (10 wk)?

Wij volgen hopelijk vrijdag. Spannend weekje, want de vorige zwangerschappen ging het steeds mis eind week 6... Maar gelukkig voel ik me veel 'zwangerder', en dat gevoel klopte bij ons eerste kindje ook.

@frupsel: ik vorig jaar twee mk's gehad, daarom was ik bij de gyn. Nu hebben wij met 5,5 wk en vandaag (7w 5d) een echo gekregen. Nu word ik overgedragen aan Livive, daar doen ze standaard bij 7-9 wk een eerste echo (intacte zwangerschap ed, maar dat weet ik dus al en wordt het hopelijk een leuke extra echo) en bij 10-12 wk de termijnecho. We hebben dus een beetje geluk ;-)

Nog even geduld voor jullie dus. Spannend! Hoe ver ben je vrijdag ongeveer? Hopelijk zien jullie ook een fanatiek hartje kloppen! Ik hoop met jullie mee! !

Zayde, gefeliciteerd.
En leuk dat je nu zo snel weer een echo krijgt.

Wij mogen woensdag voor het eerst en hopen ook op een mooi kloppend hartje. Vorige keer was er een leeg vruchtzakje, dus extra spannend nu.

Terug
Bovenaan