goede echo :)

Vandaag een echo gehad in het zh. Het hartje klopte duidelijk! Onze uk is wel een dwarsligger, weigerde goed in beeld te kom en lag in stuit. Gelukkig kan het nog alle kanten op :)
De 8,5 week zwanger klopte ongeveer wel. De 22e een termijnecho om de zwangerschapsduur definitief vast te stellen.
En volgende week de intake bij de gyn en dus weer een echo. Kan me niet vaak genoeg zijn :)
 
Wauw! Wat een leuk nieuws!
Ik ben jaloers dat je nu al een echo hebt gehad.
Ik krijg mijn eerste echo de 17de. Dan ben ik al 10 weken.
Geniet er van!
 
Wat fijn dat het gped was. Geniet ervan.
Waarom een intake bij de gyn?

Mammir, wat is dat laat... gek. De meeste zijn rond week acht.
Die laatste week zal vast zo voorbij zijn.
 
ik had bij de eerste ook pas de echo bij de 11 weken hoor. intake bij vk wel al bij 8 weken.

Ik loop bij de gyn omdat mijn lichaam bloedplaatjes aanmaakt en afbreekt op verkeerde momenten. Op het moment dat ik te weinig bloedplaatjes heb kan ik blijven bloeden dus dat is een risico bij de bevalling. Dus ik moet veel bloedprikken tijdens de zwangerschap. :(
 
Ze hebben het tijdens de vorige zwangerschap ontdekt en ik moet de rest van mn leven onder controle van de hematoloog blijven, begin er nu, naar 3 jaar wel aan te wennen. Bloedprikken is geen probleem, ze moeten dan alleen kijken of het bloeden we snel stopt. Als mn bloedplaatjes lager dan 60 (normaal is 150 of meer) zijn moet ik prednison en vanaf 40 ofzo opname. Tijdens de zwangerschap daalt het sneller dus vandaar dat ze het goed in de gaten houden. Maar het is bij mij nooit lager dan 78 geweest dus we gaan er vanuit dat het nu gewoon weer lekker "hoog" blijft :)
 
Dat is fijn maris. Ik hoop met je mee dat het positief en hoog blijft. Controle is p zich nooit verkeerd. Wennen aan bloedprikken kan ik mij niet voorstellen. Ik ben r bang voor het is immers vaak fout gegaan. Ik hoop dus dat ik niet vaak hoef bloed te prikken.
Liefs,
 
Vandaag de hematoloog gebeld. Vanaf vorige week dinsdag ineens een joekel van een bloeduitstorting op mijn been. Daarna op verschillende plaatsen ineens blauwe plekken, die ik niet kan verklaren. Straks bloed prikken en donderdag word ik gebeld voor de uitslag. Ik ben benieuwd, maar ik denk dat ze dit keer een stuk lager zijn :(
 
Terug
Bovenaan