Goede eisprong.........

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag een belafspraak met de assistent vd gyn wat betreft de uitslag van mijn bloed. Ik had een goede eisprong meer weet ik niet want ze had mijn voicemail ingesproken haha. Ik heb voor morgen een belafspraak aangevraagd omdat ik nu niet zo goed weet wat nu de verdere stappen zijn.

Wel een goede eisprong dat is dus goed nieuws wat dat betekent geen PCOS maar toch ondanks de folikel meting niet zwanger.

ik zit er nog steeds doorheen..... Vind het zo oneerlijk! Ben ook zo bang dat het gewoon nooit gaat lukken en iedereen om ons heen is zwanger of hebben kinderen pfff. maar ik zal mij over een paar dagen vast wel weer wat beter voelen en positiever zijn hahah

Ben benieuwd wat morgen de vervolgstappen zijn en voor de komende ronde we zien wel! Hoop dat het net zo makkelijk gaat als het zeggen ;-)

Groetjes

hoi meis

wat fijn dat je een goede eisprong hebt maar wat klote dat daar dan geen zwangerschap bij is. kan me best voorstellen dat je even heel negatief bent want dat zou ik ook zijn. ik hoop dat je morgen duidelijkheid krijgt en weer positief verder kan

wens jou snel een zwangerschap met een heerlijk kindje als resultaat

veel liefs

Ja jeetje meid, kan het me echt voorstellen!
Je voelt je nu gwoon klote, klaar. En dat is heel normaal!
Wel goed nieuws inderdaad van je eisprong, ook heb je hem goed gevoeld, dat is indergeval wel goed gegaan met je lijf. Ik kan er wel allerlei theorieen tegenaan gooien maar dat helpt allemaal niets.
Ik hoop dat je morgen met de belafspraak veel wijzer zult worden en dat je te horen zult krijgen wat nu de volgende stappen gaan worden. Clomid zal het wel niet worden, je eisprong was immers goed. Is jou man al eens helemaal nagekeken?

Nou meid, schouders eronder en hup, naar morgen!
Denk aan je!

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reactie dat doet goed! Clomid gaat het zeker niet worden dat zei de gyn vorige keer al. Heb nu wel een mooie cyclus van 31 dagen dus ook daar mag ik niet over klagen. Ach in mijn achterhoofd houd ik het maar op dat je gewoon weg maar 20% kans hebt per maand en dat we eigenlijk pas net begonnen zijn na de onregelmatige cyclussen waarin we geen enkele kans hadden. Mijn man zijn zaad is goed is in febr bekenen ik heb een eisprong dus het zou goed moeten komen :)

Groetjes

nou meis dan moet het zeker lukken ik zal heel de maand duimen dat het raak is wie weet helpt het

xx

Terug
Bovenaan