Goede ervaring met overstappen flesvoeding???

<p>Hallo allemaal,</p><p>Aangezien onze zoon weinig drinkt mag ik van het consultatiebureau eens een andere voeding proberen. Natuurlijk wel afbouwen en niet te vaak. Ik lees dat sommige ouders die zijn overgestapt of andere flesvoeding bij hun baby, de baby wel weer goed drinkt. Hij krijgt nu kruidvat 1 en zit te denken om hero te gaan proberen. Ik ben benieuwd of er ouders zijn die zich herkennen in mijn verhaal en ook zijn overgestapt met succes en met welke voeding?</p>
 
Mijn zoon had eerst ook kruidvat 1 en vanwege het vele spugen ben ik overgestapt naar nutrilon ar. Ik ben wel van t ene op t andere moment overgestapt en mijn zoon vond dat allemaal prima.
 
 
Mijn zoon had eerst ook kruidvat 1 en vanwege het vele spugen ben ik overgestapt naar nutrilon ar. Ik ben wel van t ene op t andere moment overgestapt en mijn zoon vond dat allemaal prima.
 
 
Mijn zoon had eerst ook kruidvat 1 en vanwege het vele spugen ben ik overgestapt naar nutrilon ar. Ik ben wel van t ene op t andere moment overgestapt en mijn zoon vond dat allemaal prima.
 
 
Mijn zoon had eerst ook kruidvat 1 en vanwege het vele spugen ben ik overgestapt naar nutrilon ar. Ik ben wel van t ene op t andere moment overgestapt en mijn zoon vond dat allemaal prima.
 
 
Terug
Bovenaan