Goede groei echo!!!

Gister hebben we een extra groei echo gehad en onze kleine meid doet het zo goed!! Echt wat ben ik trots!!
Ze weegt nu 1200 gram en is 30 centimeter groot.
Dus een een kleine bollie!!! Haha.

Ze vindt de echo's maar helemaal niets en was net als de vorige keren erg druk. Steeds was ze weg.
Wat leuk was is dat ze op een gegeven moment dat echoding wegduwde en ik dat zag en voelde!
Ben weer helemaal in de wolken.

Ook is ze sinds vandaag "officieel" levensvatbaar.
Klinkt stom, maar geeft me wel een beetje extra rust!

Liefs Sonja

Fijn is dat he? Officieel levensvatbaar. Al moeten ze allemaal nog wel effe blijven zitten!!!!

En wat leuk die echo's. Ik krijg met 30 en 34 weken weer een groeiecho, omdat ik nogal grote kinderen krijg.

Ik heb een dikbuikje met korte pootjes haha... Tenminste dat zei de gynaecoloog afgelopen maandag.... (de stempel was normaal/groot) dus hier ook alles goe :))

Mooi om goede berichten te lezen! En wat is het idd heerlijk om die kleine in je buik te voelen/zien!

En voor al die anderen....geen bericht is goed bericht????

Groetjes Petra

Geen idee, heb eergisteren wel een 3D echo gehad, maar is niet gemeten. Is de groeiecho alleen op indicatie en zo ja, wanneer krijg je die dan?
Begin nu trouwens wat actiever te worden op t forum, want voordat ik die kleine voelde, merkte ik zo weinig (thank god!!) van mn zwangerschap dat ik het soms gewoon vergat.... *shame*

Hi, ik krijg een groeiecho op medische indicatie. Mijn dochter is met 38 weken geboren en woog 4680 gram. Op zich ging de bevalling wel goed, alleen bleef ze op het eind steken met haar schouders, waardoor ze een gebroken sleutelbeen opliep, een complicatie die vaak voor komt bij grotere kindjes. Ook hebben ze haar er uit moeten trekken omdat ze het anders te benauwd zou hebben gekregen. Ze is de eerste week ook blauwig geweest.
Om de groei nu in de gaten te houden maken ze een echo met 30 weken en met 34 weken. Als het weer zon groot kindje is, dan gaan ze kijken of evt inleiden met 38-40 weken. Ze laten me dan niet doorlopen tot 42 weken, omdat er dan weer extra risico's zijn.

Ik loop nu al twee weken voor in groei.

Hihiihi, ik ben het april-forum en krijg ook groei-echo's, maar dan om de andere reden.. Mijn kids zijn te klein, mijn zoon is bij 35 weken geboren met 2290 gram en mijn dochter is met 38 weken geboren met 2035 gram. Nu ben ik zwanger van de 3e en is deze man ook aan de kleine kant. Vanmiddag weer een echo om te zien, of hij een beetje spek heeft gekweekt.. Spannend!!

Onze dame heeft lange benen volgens de echoscopiste van babyview waar we zijn geweest voro de pretecho! Over 2 weken poging twee daar ook onze kleine er geen zin in had en haar hoofdje verstopte. En voor een 3d echo met dvd is dat niet echt leuk he. Je wilt wel waar voor je geld.

Terug
Bovenaan