Goede keus

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik had vandaag mijn eerste afspraak in het Erasmus in Rotterdam (nadat ik na bijna twee jaar nog steeds niet tevreden was in ons 'streekziekenhuis'). Nu al heb ik het gevoel dat ik een hele goede keuze gemaakt heb!
Moet dinsdag al weer terug voor een uitgebreide screening (eerder alleen bloed geprikt), dan over zes weken een nieuwe afspraak om het plan te bespreken.

Ik voelde me erg serieus genomen en heb het gevoel dat er echt aan gewerkt wordt. Ben dus heel blij dat ik deze stap gezet heb!

Liefs Astrid

Hoi Astrid, ik ken je verhaal niet helemaal, dus vandaar dat ik even reageer. Je was niet tevreden over je streekziekenhuis.............Heb je daar ook al behandelingen en of onderzoeken gehad? WIj hebben inmiddels 5 IUI achter de rug en hebben nu een rustmaand en volgende maand gaan we op voor IUI nr. 6, waarschijnlijk de laatste.

IVF/ICSI zal dan de volgende stap zijn en dat wordt dan gedaan in samenwerking met het Erasmus MC.

Tot horens,

Pleun

Hi Aslan,

Wat goed zeg dat jij er een goed gevoel bij hebt. Ben blij om dat te lezen, hoop dat je nu snel ook nog eens goed nieuws hebt!!!
Succes en sterkte met alle onderzoeken en behandelingen he.

Groetjes Scorpy

Hoihoi,

Pleun, even als toelichting:
Ik loop nu zo'n twee jaar in het ziekenhuis en ben nog niet verder gekomen als Clomid en Puregon, en heb de laatste acht maanden geen eisprong meer gehad (bij mijn man is alles in orde).
Telkens willen ze het nog even aankijken, of kunnen ze weer geen echo maken ivm weekend, feestdagen, vakantie, etc.
Als er nu een aanwijsbare oorzaak gevonden wordt dan gaan ze daar aan werken, blijft het onduidelijk dan wordt het waarschijnlijk IVF.
Ook zij de arts van het Erasmus dingen waar ze het bij het andere ziekenhuis nog nooit over gehad hebben (dat ik bijv. een kleine baarmoeder heb). Ik voel me nu erg serieus genomen en hoop dat er snel schot in komt.

Gr. Astrid

Oeps..Ik bedoel natuurlijk dat de arts ZEI (ipv zij)...

hallo Astrid,

Klinkt goed....de keuze die je gemaakt hebt om over te stappen naar nieuw ziekenhuis.
Ik kan me goed voorstellen, dat je je nu veel meer serieus genomen voelt. Ik hoop dat het het nu eindelijk zover komt tot het gewenste resultaat (zwanger).

Liefs Indy

Terug
Bovenaan