Goede moeder gevoel

We hebben natuurlijk allemaal wel eens een moment dat we onszelf een goede moeder vinden (ik toch best wel vaak, zo arrogant als ik ben!)

-als ik in alle rust met Feline boodschappen doe of samen een boekje lees
- als we weer een hele gezonde maaltijd op tafel hebben gezet en Feline zegt: LEKKER
-als Feline netjes UIT ZICHZELF!! dankjewel zegt als ze iets krijgt en hallo en dag zegt in de winkel

Leuk onderwerp..

Ik vind mezelf een goede moeder wanneer Dylano naar me toekomt en me stevig vastpakt.
Als ik tegen hem zeg love you, zeg hij "ou u" wat hetzelfde betekent.
Ook geniet ik ervan als hij van mijn prakkie smult hihi.
En als we in de winkel zijn, voel ik me ook heel erg trots! Hij is altijd zo vriendelijk tegen iedereen, en begint hele verhalen tegen mensen te vertellen.

En zo nog zoveel meer dingen.

Liefs Deb.

Oe leuk!

Ik ben een goed moeder omdat Rik tegen iederen Morge zegt, zelfs savonds hahaha.
Hij me altijd zoooo goed helpt emt boodschappen doen.
Als mensen hem aankijken en hem schetig vinden. Mijn hartje goeit als ik alleen al eraan denk!

Liefs saskia

Ik ben een goed moeder, omdat ik veel leuke dingen met hem doe, zoals met duplo spelen, puzzelen, koekjes bakken, toetjes maken,castanjes zoeken, verven, boekjes lezen noem maar op.
Veel tijd voor hem vrij maak.
Gr Linda

Het goede moeder gevoel is er eigenlijk altijd wel bij mij. Ben gewoon zo trots op die kleine meid, dat als ik met haar ergens ben of loop en ze vriendelijk naar iedereen lacht, beleefd is en de mensen weer om haar vingertje weet te winden, dan glim ik van trots.

Ik vind mezelf met name een goede moeder als Benthe heerlijk tevreden is en op haar gemak is En wanneer ze uit haar zelf dingetjes zegt als: I love you, Mama jij bent knap en Mama jij bent lief.

Wat zijn wij toch rijk bedeeld he, met onze prachtige kids!!! Glunder, glunder!!!

Groetjes

Ik voel me een extra goede (en trotse :p) moeder als Tara uit haarzelf 'tank je wel mammie' tegen me zegt, als ik iets aan haar geef/ voor haar pak.

En ook als ze 'mama, knuffel!' roept en me een hele stevige knuffel geeft, waarbij ze ook heel lief zegt 'ik vin je sooooow lief mama'.

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan