goede morgen!..

Iedere nacht/ochtend ben ik om 4.00u wakker en kan dan niet meer slapen. Meestal val ik dan om 7 uur weer in slaap. Moet altijd naar de wc en wat dan wel weer grappig is dat de kleine meid dan ook goed wakker is, ze is al druk in de weer. Ondanks dat de placenta aan de voorkant ligt voel ik haar zeer goed bewegen :D mja een keertje doorslapen zou ook wel prettig zijn.. Zijn er meer mensen die dat hebben? Misschien is dit alvast mijn nieuwe ritme voor straks;/ Heb de hond maar uitgelaten, broodje gegeten en nou ga ik nog maar ff een poging wagen een paar uurtjes te liggen. Fijne dag!

Hier helaas hetzelfde probleem, word elke ochtend vroeg wakker omdat ik met plassen maar kan 9 van de 10 x kan ik ook niet meer slapen.
Wat voor werk doe je of werk je niet meer?
Succes deze dag..

ik heb er ook last van alleen word ik meestal om een uur of 2 wakker en kan dan niet meer slapen val dan tegen 5en weer in slaap had het de vorige zwangerschap ook en toen duurde het tot aan de bevalling toen begon het alleen pas bij 30 weken dus hoop dat het nu niet nog 20 weken gaat duren heel veel succes ik zou willen dat ik je wat tips kon geven maar kan niks vinden
groetjes bambie

hej, ik zit in de ziektewet, werk op therapetischebasis momenteel( dat is ma goed ook anders was ik de dag missi niet door gekomen) Werk normaal gesproken in de zorg. Heb toch nog ff kunnen slapen schrok wakker om 10.45u!

Hier ook s nachts eruit om naar de wc te gaan maar zodra ik het bed raak slaap ik wel na een min of 15 weer, meneer is dan ook duidelijk aanwezig ook ondanks de voorliggende placenta en dan is hij rustig en slaap mama ook verder tot half 7 en dan komt mijn grote man aan het bed mama wakker maken.

Gelukkig nog geen last van. Maar de oudste komt ook hier rond half 7- kwart voor 7 (vanochtend bij zeer hoge uitzondering om kwart voor 8, op mijn vrije dag, hoezee!) dus vind de nachten al kort genoeg zonder deze extra kwaaltjes! Hopelijk blijft het zo. Maar ik herken het wel van de eerste keer,

ik heb dat ook. midden in de nacht gewoon wakker worden en dan niet kunnen slapen en als ik wel slaap heb ik van die belachelijke dromen!!.. even eruit om te plassen en dan beetje staren naar het plafond!
achja verder heb eigelijk geen kwaaltjes dus ik vind het nog niet zo erg.

Terug
Bovenaan