goede nieuws verteld

Hallo!

Dit weekend ouders broers en zussen verteld dat we in november een kindje verwachten. We hadden mijn zoontje een shirtje aangetrokken met daarop binnenkort speel ik niet meer in mijn... ( afbeeldingen van een eendje) het duurde vrij lang voordat ze het door hadden. Tekst hardop lezen en dan nog niet doorhebben wat er bedoeld wordt haha wel heel leuk.

Hebben jullie het al verteld en hoe ? De rest vertellen we het pas na de echo donderdag.

Mn schoonouders hebben we t verteld door onze doelstelling van onze trouwbelofte te ontkrachten. Ik wilde namelijk nog een keer trouwen, maar dan niet zwanger en dat ik niet gelukt ;). Gelukkig was ik nu4 weken en de vorige keer 30...
Mn vader door aan het einde van onze trouwfoto's een foto van de positieve test te laten zien. ( hij was er door omstandigheden. Niet bij).

De rest gaan we vertellen op de verjaardag van onze zoon. Hij draagt dan een blouse met op de achterkant "big brother, coming to you this november" ( of december even termijnecho afwachten)
Maar moet nog even wachten. Hij is pas 18 mei jarig...

Super leuk! Die doelstelling trouwen voor zwangerschap hebben wij niet gehaald. Bij de eerste hadden we wel een kaartje met eindelijk en 2 ringen op de voorkant. Iedereen blij omdat ze dachten dat we gingen trouwen. In het kaartje stond echter dat we in juli een kindje verwachte. Die blouse is een leuk idee. Hoe oud is je zoontje.

We wachten iig de echo af, daarna gaan we het vertellen. Hoe weet ik nog niet. Mijn schoonouders hebben subtiel niet door (zouden het eendje echt nooit gesnapt hebben, al vind ik hem erg leuk!), mijn ouders hebben hier meer oog voor.

Ga nog ff nadenken...

Bij ons weet mijn moeder en haar vriend, zijn ouders en broer en mijn zus en haar vriend het. We hebben babysokjes gegeven. De reactie is om nooit meer te vergeten! :-D

Houden jullie ook een 9 maandendagboek bij? Ik vond dat erg leuk om van mijn moeder te lezen, dus ik doe dat nu ook.

Ik heb het de familie ook al verteld! Mijn schoonouders waren dol enthousiast ! Er werd geproost en binnen 2 uur waren mijn man en schoonvader teut....
Mijn ouders vonden het ook weer leuk en ze hadden het al verwacht?!

Dus... ook bij ons vijfde wonder, blijft het zo bijzonder!

Terug
Bovenaan