Goede nieuws vertellen

Ik ben nu zwanger van mijn vierde kindje en ik heb geen idee hoe we dit aan de opa's en oma's moeten vertellen. Bij alle zwangerschappen heb ik wel iets leuks kunnen verzinnen, maar nu ben ik inspiratie loos:-(
Hoe maken jullie het goede nieuws wereldkundig?

ik heb nog geen idee, ik wil sowieso eerst weten dat het goed is...was een half jaar geleden ook zwanger, maar toen klopte het hartje niet. we wilden het eigenlijk iedereen vertellen tijdens mijn verjaardag, maar dat ging dus niet door.... ik heb het bij de rest eigenlijk ook niet op een speciale manier verteld. Komt misschien ook omdat het in mijn familie niet leuk ontvangen zal worden.... hoe heb je het bij de rest verteld? voordat er misschien ideeën komen die je al hebt gedaan?

Wat erg dat het nieuws niet goed ontvangen zal worden! Het is toch een wonder en iedereen kiest toch voor de samenstelling van het gezin dat bij hen past! Mijn ouders en schoonouders zullen ook niet laaiend zijn, maar ze weten dat ik altijd 4 kinderen heb gewild en zullen dus blij voor ons zijn. Ze zullen vast nog blijer zijn dat zij ze niet altijd thuis hebben;-) maar ze zijn dol op al hun kleinkinderen!
Bij de eerste verteld met rompertjes. Nr twee met chocolade in de vorm van beschuitjes en bij de derde met jurkjes met de tekst oudste en middelste.

paar leuke ideen van internet !!

Je kan bij de Hema een taart laten maken met een eigen foto (echo) of tekening/tekst erop.

fles jip en janneke-bubbels met een speen eraan

Verstop een echofoto tussen de vakantiekiekjes. Of stop hem ‘gewoon’ in een mooi lijstje

Neem roze en blauwe verfstalen mee en vraag in welke kleur je de logeerkamer zal schilderen

Wij gaan het aankomend weekend aan onze ouders vertellen. Nu komen wij met een artikel in de 'Ouders van nu' en daarvan heb ik net de tekst binnen gekregen. Die laten we aan onze ouders lezen en dan hebben ze het gauw genoeg door :)

Ja, erg leuk inderdaad! Ik zag een oproepje staan en heb contact opgenomen met de desbetreffende journaliste en toen zijn we daarna uitgekozen...
Gister en vandaag hebben we het onze ouders verteld en ze vonden het allemaal erg leuk! Mijn ouders sprongen meteen omhoog bij de zin 'Nu de vijfde op komst is.....'. En we kregen een dikke knuffel en kus. Mijn schoonmoeder was helemaal verbaasd, maar ook zij waren erg blij voor ons! Toch fijn als beide ouders in ieder geval blij voor je zijn :)

Terug
Bovenaan