Goede of slechte ervaringen met......

Hallo dames,

Weer even iets over het topic mamafiets. Ik krijg er eentje voor mijn verjaardag (ben 12 april jarig) en kwam het adres van fietsenwinkel.nl tegen op internet. Ziet er in principe goed uit maar ik check dit soort winkels altijd eerst even. Via google komen er geen gekke dingen naar voren. Is er iemand die dit bedrijf kent toevallig en er ervaring mee heeft? Een Gazelle Bloom is er 180,- goedkoper als bij de reguliere fietsenwinkel dus het loont om het uit te zoeken.

gr.Ing bewerkt door moderator

Hoi,

heb je ook goed gekeken wat de afleveringskosten en montagekosten zijn? Dat je straks niet alle onderdelen uit een doos moet vissen en hem zelf met een chinese bouwtekening in elkaar moet zien te krijgen.

Ik zou de fietsenwinkels in de buurt langs gaan of bellen om te vragen wat hij bij hun kost. Wij hebben hier een fietsenzaak die alles prijst maar als je naar een fiets kijkt al met kortingen aan komt.

Tevens vind ik het prettig om bij een fietsenzaak een fiets aan te schaffen zodat ik bij eventuele problemen daar direct heen kan gaan. Vaak krijg je de eerste beurt gratis en de tweede en derde met korting. Als je dat bij elkaar op telt kan het ook nog behoorlijk schelen.

De winkel waar ik mijn fiets aanschafte komt mijn fiets gratis ophalen en brengt hem gratis als de fiets een beurt nodig heeft of een reparatie. Tevens brengen ze dan een leenfiets met zitjes mee.

Groetjes

Hoi,

Ja heb ik naar gekeken en de verzendkosten zijn 27,50 maargoed ik rij een lease-auto dus ga hem even halen dan kan ik meteen kijken of alles goed is met het ding. (mocht ik hem kopen dan he want daar ben ik nog niet uit). Tja wat die beurt betreft...ik heb dit nooit laten doen. Heb een aantal keer een nieuwe fiets gehad maar die beurt komt er nooit van. Dit komt denk ik ook door mijn handige vader die altijd alles repareert en ook de fietsen. Ik vind het verschil van 180,- nogal groot voor een beetje service. Daar kan ik een aardige reparatie van laten doen indien nodig. Ik moet nog even navragen of ze hem monteren want dat is wel mijn voorwaarde. Ik wil geen doos meekrijgen.

gr.Ing

Hoi,

Je hebt me aan het denken gezet dus ik heb ze even gemaild over het monteren. Ze monteren de fietsen volledig af vanaf 20 inch. Kinderfietsen dus niet maar volwassenen fietsen wel. Ik slaap er nog maar een nachtje over denk ik. Misschien komen er hier nog reacties...

gr.Ing

Ik weet niet hoe de staat van de fiets is die je nu hebt maar anders kan je hier nog kijken: http://www.moederstuur.nl/. Daar heb je voor zestig euro een moederstuur wat extra ruimte geeft op je fiets.

Groetjes

hallo

dan moet je even op kieskeurig.nl kijken daar staat hoe betrouw baar mensen dat bedrijf vinden.. ook kan je gelijk zien welke internet winkel de fiets het goedkoopste aanbied!

suc6 groetjes jessica

Hoi Dames,

Het spijt me maar ook deze koptekst moet ik aanpassen. In het topic zelf maar wel reclame gemaakt worden maar niet in de koptekst.

Groetjes

JGmom05

Terug
Bovenaan