Goede raad nodig!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik vraag enkele tips van jullie.
Sinds december vorig jaar ben ik gestopt met de pil. Daarna bleef de menstruatie erg lang uit. De cyclyssen zijn altijd na pilgebruik lang geweest. De laatste cyclus is wel normaal (5/5 tot 6/6)
Vandaag ben ik helaas dus weer ongesteld geworden..
Ik vind het wel weer een teleurstelling! Elke keer rond de eisprong klussen we, maar ik raak niet zwanger. Soms klussen we wel veel per week. Zijn er mensen die dit herkennen? En tips hebben? Ik slik foliumzuur, eet gezond, sport paar keer per week,

heej, ik ben sinds 5 maanden zwanger, ik ben 6 jaar geleden met de pil gestopt. er gebeurde keer op keer helemaal niks. nu eindelijk 5 maanden geleden is het me gelukt. wat ik ermee wil zeggen is geef vooral niet op! xxx

Hoi hoi.

Dat je zo onregelmatig ongesteld bent kan zijn dat je aan het ontpillen bent. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, mss dat je hierover meer info bij de HA kan krijgen.

Als je gezond leeft, eet, sport enz heb je inderdaad een verhoogde kans om zwanger te worden. Ik wil je niet laten schrikken ofzo en het is niet lullig bedoeld, maar bepaalde ziektebeelden of als het zaad gewoon niet goed genoeg is om te bevruchten, is soms gewoon niet op te lossen met een gezonde levensstijl, al zeg ik er wel bij, je kans is wel groter dan!

Het enige advies wat ik je kan geven en dat zal de HA ook zeggen, dat je eerst een jaar rond je eisprong zelf moet klussen en dan zou je daarna aan kunnen kloppen.

Maar in de wereld zijn de wonderen nog niet uit meid!
Succes & liefs

laat je man ook foliumzuur slikken. Ze zeggen dat het zaad daardoor beter wordt. Mijn man heeft het ook geslikt en merkte wel dat het beter binnen bleef. Ik ben inmiddels 27 weken zwanger. Je rare cyclussen geven inderdaad aan dat je aan het ontpillen was. Misschien is dat nu voorbij en wordt je snel zwanger. Succes

Bedankt iedereen voor de reacties.