goede spijkerbroek

Normaal al reden voor een lichte depressie, maar nu ik zwanger ben is het helemaal erg.
Ik ben gezegend met hollandsche dijen en een goede kont en alles is skinny of slimfit... Weet iemand toevallig waar ik een leuke loosfit of flairfit kan kopen?

miss etam heeft wel leuke loosfit broeken, heb er zelf namelijk ook een gekocht. Zit heerlijk.

ik houd ook niet van skinny, echt niks voor mij.

groetjes daisy
10w+3d

Ik heb vorige week bij de prenatal een spijkerbroek van mamalichous gekocht. Ik wil hem echt niet meer uit! Ik voldoe aan hetzelfde singnalement als jij en deze zit als gegoten én heeft wijd uilopende pijpen. De buikband is van een soort glad stofje en zakt niet af ik loop dus niet de hele tijd te hijsen. Blij dus! Hou moed, het kan!

http://www.prenatal.nl/shop/product.aspx?category=Nieuwcollectie&subcategory=Positiemode_nieuwecollectie&productid=81384

deze broek misschien iets voor je?

Hoi
Ik heb gister een mooie spijkerbroek bij Miss Etam gekocht voor €44,95. Ik had eerst een skinny jeans aan maar dat zat voor geen meter, normaal ook al niet. Maar toen zag ik een hele normale met iets uitlopende pijpen.

Groetjes Peet

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap een noppies spijkerbroek gekocht. Het kost wat, maar zit ongelooflijk lekker. Houdt zich ook goed, want nu kan ik hem gewoon weer aan.

Terug
Bovenaan