Goede tips en leuke/grappig weetjes

Heeft iemand misschien nog een paar goede tips tegen bijvoorbeeld zwangerschapskwaaltjes. of leuke weetjes om te delen.

Ikke wel.

Ik las laatst in zo'n zwangerschapsblad dat (lach niet): De baby voelt er niks van wanneer je sex hebt. Hij/zij wordt alleen een beetje heen en weer gewiecht. Maar wanneer je klaarkomt schijnt de baby dat te voelen als een warme omhelzing. Hihi.
Dus mannen, doe ook wat liefs voor de aanstaande baby en verwen de vrouwen. Hahaha

Groetjes, Conny

hmm ergens vind ik dat nou niet zo'n prettige gedachte,..mijn lieve baby'tje die omhelst wordt doormijn orgasme.....

wat ik wel gisteren hoorde,..

-ben je bevrucht na je eisprong dan is de kans 14%hoger dat je een meisje krijgt als dat je een dag of wat voor de eisprong gesext hebt,

ben benieuwd!!!! wij hebben al twee meiden

Even wat andere tips dan denk ik debedoeling was maar goed:

* Maak een foto van je zwangerschapstest (leuk voor later of voor het plakboek)
* Wil je je test bewaren doe er dan wat blanke nagellak over dan blijft de test goed  
  zichtbaar.
* en maak een kopie van je echo's deze schijnen na verloop van tijd te vervagen..

Groeten Ester

Nog een weetje (maar weet niet of het waar is dat ga ik pas bij deze zwangerschap merken)

Als je al een meisjesnaam heb en nog geen jongensnaam, dan krijg je een meisje.
Als je al een jongesnaam heb en nog geen meisjes naam, dan krijg je een jongetje.

Dit heb ik een keer gehoord hoor, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik wel een meisjesnaam en toen werd het ook een meisje (en nu heb ik een jongensnaam en nog geen meisjesnaam) dus benieuwd.

Gr.

Terug
Bovenaan