Goede tips tegen jeuk van de muggenbulten!!

Hallo,

Ondanks allerlei voorzorgsmaatregelen wordt mijn zoontje
steeds flink geprikt door muggen.
Hij krijgt er een allergische reactie van waardoor hij dikke rode ogen krijgt
en jeuk.

Vind dit zo zielig maar weet onderhand niet meer wat ik er tegen kan doen.
Heb zelf Nenuco lotion tegen muggen, prikweg van VSM, olie voor op zijn beddegoed,
Ingesmeerd met lavendel bodylotion.Geen licht aan in slaapkamer,muggen gelijk vangen maar niets werkt voldoende.

Weet iemand iets wat echt goed tegen de jeuk werkt en vooral liefst iets wat goed tegen het prikken werkt?

Alvast bedankt.
 
Hay,

ik weet bijgod niet of het helpt, heb het nl vandaag pas gehaald. Maar dat heet ByeBites: jeukweg junior. Heb het bij de Intratuin weg.
Maar een nog makkelijker en betere oplossing is misschien wel een klamboe. Ik was vroeger ook allergisch tegen alle soorten van steken. Heb dus altijd onder een klamboe gelegen, dat werkte echt perfect!
Ik doe het bij mijn dochter ook wanneer ik merk dat ze weer gestoken wordt. En dan is het eigenlijk voorbij.

Succes!

gr carly
 
Oja, het schijnt trouwens zo te zijn, dat steekmuggen helemaal niet op licht afkomen. Wel veel andere beestjes en vliegjes, maar niet de echte steekmuggen.
 
Gouden tip tegen Allergische reacties met muggebulten.. Mijn zoontje zwelde helemaal op.. Het was vreselijk.. Hij was zo zielig.. Vooral op ogen en oren was het zo erg.. Wij hebben bij onze drogist die veel met homeopatie werkt en stelde voor om Apis te gaan proberen.. Dat komt in tabletjes die je fijn maakt tussen een lepeltje.. Het werkt als goud echt waar!!! Hij heeft er echt geen last meer van!! Zeker een aanrader!!

succes marianne
 
Hallo ,

Allemaal bedankt voor jullie reacties, Marianne, mijn zoontje is ook allergisch en inderdaad ogen en oren zijn t ergste, t ziet er niet uit en het jeukt is zo zielig.
Ga zeker kijken voor het middel wat jij beschrijft, Apis kun je dat zonder recept krijgen en is dat tegen een allergische reactie of tegen de jeuk ?

groetjes Wendy
 
Hoi, ze hebben dan gewoon helemaal geen allergische reactie meer.. het zwelt ook niet meer zo op.. Het is echt geweldig.. Een goeie drogist kan het bestellen voor je en ik denk de apotheek ook wel.. Ik heb het van onze drogist in boskoop...
Het is echt het proberen meer dan waard.. Desnoods stuur ik het je op vanaf hier.. Dan regelen we wel wat want het is echt zo fijn voor die kleintjes als ze normaal de zomer doorkunnen..
]
gr marianne
 
Terug
Bovenaan