goede tips zijn welkom!

Hallo allemaal,
Heeft iemand goede tips om van dat vervelende, beroerde gevoel af te komen? Ik ben 7 wk zwanger en voel me bijna de hele dag akelig. Het is geen misselijkheid tot brakens en ik ben gewoon aan het werk maar het liefst zou ik thuis op bed sikkeneurig willen zijn. Of ik zoet, zout, gezond of ongezond, veel of weinig eet lijkt weinig uit te maken. Mijn buik is flink opgezet: darmen zijn uit hun normale doen, doe er alles aan met lijnzaad en lauw water etc. om het weer ad gang te krijgen maar lijkt niet echt te werken.
Wie herkent dit & heeft goede tips om uit deze toestand te komen. Wil graag een beetje fitter worden & genieten van alle weken die we nog gaan krijgen.
Of is het een kwestie van tijd & moet ik me hier doorheen slepen?
Groetjes
 
Hoi Elle, vervelend he. Ik weet het ik heb het ook gehad, niks hielp bij mij. Alleen Emesafene tabletjes van de huisarts, kon ik tenminste wat eten. Het is een kwestie van toch rustig aan doen, probeer zo veel mogelijk te slapen. Verder is er weinig aan te doen en hopen dat het over is met 12 weken. Bij mijn eerste zwangerschap was dat wel het geval. Nu bij mijn tweede duurt het helaas iets langer ben nu 15 weken en er nog niet hellemaal vanaf. groetjes Anne
 
Hallo Elle,
Nou je verhaal is zeer herkenbaar! Ik ben 7 weken zwanger en ik heb precies hetzelfde..Ik ga ook gewoon naar m'n werk, maar ik voel me absoluut niet fit.En vrijdag gaan we op vakantie, ik zie er eigenlijk een beetje tegenop. Het zal geen actieve vakantie worden!!Succes ermee meid, ik zal aan je denken.Eindelijk een lotgenoot!! Marjan
 
Hallo, blij een lotgenoot te hebben gevonden. Vandaag is beter begonnen dan gisteren, dat is al positief. Het goede gevoel ebt al weg maar het duurde langer dan gisteren!
Wij gaan maandag op vakantie en kan me helemaal inleven in jouw 'angsten'... Mijn vriend heeft beloofd voor zichzelf op te komen als hij het gevoel heeft dat (ook) zijn vakantie in het water valt. Hopelijk komt het allemaal goed en hebben we fijne weken.
We 'mogen' vrijdag naar de vk voor de 1e keer, dat is wel heel prettig want hopelijk krijgen we dan bewijs voor mijn 'miserabele' toestand zodat ik er gewoon van kan genieten.
Hele fijne vakantie en ook succes ermee!
Elle
 
Terug
Bovenaan