Goede uitslag Glucose Challenge Test

Yes yes yes!!

Vorige week mijn bloedsuiker laten testen. En er is niets aan de hand.

Tijdens de 20-weken echo zat ons kindje qua hoofd- en buikomvang boven de groeicurve. Dat kan duiden op zwangerschapsdiabetes. Of je dat hebt, kunnen ze pas testen in week 24. Dus moest nog 4 weken wachten.. Vorige week na mijn ontbijt een vreselijk zoet en smerig drankje gedronken en een uur later bloed laten prikken. Uitslag is 6.1 (bij 'niet nuchter' 11.0 gaan ze verder testen).

Hij is gewoon een grote groeier! Is denk ik toch een paar dagen ouder dan de verloskundige denkt.

Blij mee, voelde toch als een soort falen van mijn lijf als ik wel diabetes had ontwikkeld. Heb er ook met weinig mensen over gepraat.

Hihi, hier groeit mijn buik 3 weken harder dan gemiddeld... maar vind t niet gek. De ene mens is ook groter dan de ander. Als diabetes idd is uitgesloten, dan kun je gewoon heerlijk genieten!

En weer ben ik niet alleen met mijn goed groeiende baby :)
HEb ook suiker geprikt, en zat er zelfs onder! Moet tussen de 4 en 7 ong. zijn en mijne was 3.8!
Ook hartstikke goed!!!
Heb zelfs paar weken gehad dat ik vlekjes zag, dit kan juist duiden o pte kort, maar was niet erg gelukkig!
Ons kindje lag een week voor bij de 20weken echo. nu bij de 28 weken pretecho lag hij zelfs 3 a 4 dagen achter!

MarianenRene, fijn he zo'n uitslag! Ik hoop voor jou ook op een goede uitslag RonnieenTiny!

Moesten jullie nuchter of niet? Ikke niet, na een uur was de score 6.1.

In week 32 krijgen wij ook nog een groeiecho.

Terug
Bovenaan