goede verloskundige

Hallo allemaal,

Wie heeft er ervaring met een goede verloskundige in Wateringen of in de omgeving (Den Haag, Rijswijk etc.)?

En kan ik deze zonder tussenkomst van de dokter meteen bellen?

Alvast bedankt voor jullie reactie en groetjes, Una
 
Ik heb goede ervaringen met Verloskundige Praktijk Voorburg (Parkweg). Je kan ze gewoon bellen. Ze maken echter pas een afspraak als je 12 weken ben.
Bij mij is de zwangerschap niet goed gegaan helaas, maar zij hebben me wel heel goed begeleid. Ziekenhuis geregeld en alles. Dus daaruit kan ik opmaken dat ze goed zijn, ja toch...

Succes meis,
Groetjes
 
Hoi,
Miranda bedankt voor je reactie.

Voor karin. Mijn huisarts is t/m 13 augustus op vakantie. Ik heb wel een nummer van de vervanger.. maar ik weet niet of ik zin heb om daarmee een afspraak te maken. Moet je je huisarts eigenlijk altijd op de hoogte brengen?
 
De verloskundige mag maar 15 minuten afstand van je huis zitten geloof ik. Ik ben bij verloskundige praktijk Rijswijk (schoolstraat) das gelijk de enige die ik in Rijswijk kon vinden. Mijn huisarts heb ik pas bij week 23 op de hoogte gesteld (gewoon gebeld en verteld). Ik ben begonnen bij de gyn omdat ik daar al liep en toen alles goed bleek te zijn kon ik naar een vk. Ze zeiden dat als ik er geen kon vinden ik gewoon in het ziekenhuis kon blijven lopen.

Op zich niets mis met de praktijk in Rijswijk, maar als het dichtbij zit is dat wel zo lekker. Wellicht kan je in de telefoongids kijken (Zo heb ik het gedaan) of via de vervanger gewoon telefonisch vragen wat in de buurt zit.
 
Ik heb een afspraak gemaakt!
Bij de verloskundige praktijk in Wateringen waar ik ook woon.
31 augustus ben ik 3 maanden en dan mag ik komen. 20 augustus kan ik ergens anders een termijn echo laten maken. Spannend allemaal!

 
Hoi Una,

Ik woon zelf ook in Wateringen en mijn vk zit in Essellanden aan de Groentelaan. Zij doen de praktijk met z'n 3tjes erg leuke meiden. Ga jij ook naar deze praktijk?
Succes met je zwangerschap!!
 
Terug
Bovenaan