Goede voorlopige uitslag punctie

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Vorige week heb ik een punctie laten doen. Dit vanwege het feit we onze vorige zw.schap bij 22,6 weken hebben moeten afbreken. Ons kindje had trisomie 9

Het was niet erfelijk en we hebben onze chromosomen laten onderzoeken, alles was goed. Ik ben in april opnieuw zwanger geraakt en mocht nu toch een punctie laten doen.

Gisteren heeft het ziekenhuis gebeld. Met kloppend hart nam ik op. Ze hadden goed nieuws, ze hadden ons in een versneld traject gestopt en ze hebben de chromosomen waaraan de meestvoorkomende afwijkingen aan ontstaan al nagekeken.

Chromosoom 13, 18, 21 (en 9) zijn in orde! van de overige chromosomen krijgen we over 2 weken de uitslag. Maar ik ben al zo blij, het voelt zo goed. Ik heb het eerste babypakje gistern durven kopen.

15 aug volgt de rest.

liefs
talke

KIJK zo'n nieuws hoor je graag, keifijn meid dat dat al in orde is!!

Dikke kus en hiep hiep hoera    !!!!!!!!

GEWELDIG MEID!!!!!!

Ik ben zo blij voor je!

groet en een dikke knuffel van mama van MD

Dank jullie!

Het is zo fijn, dat je vooruit mag gaan denken. Ben super blij, ben nog wel een   beetje voorzichtig omdat de definitieve uitslag 15 aug volgt. Maar ik ben zeer zeer zeer positief.

liefs
talke

Das zeker goed nieuws, lijkt me inderdaad zenuwslopend om op zo'n telefoontje te moeten wachten.
Nu nog 15 augustus afwachten, ik duim voor je meid. Toch leuk om al iets te kopen voor de beeb. Hopelijk kun je 15 augustus je helemaal te buiten gaan aan shoppen.

Miriam (34+5)

Ik zie je al gaan 15 augustus, vrachtwagen afgehuurd en shoppen maar :p

Joehoe!! Goed nieuws zeg. Hartstikke fijn voor jullie.
Nu maar lekker genieten! Nog succes met wachten tot de 15de, dan is het helemaal super.
grts, daantje

Meid, wat heerlijk voor jullie!!! En wat heerlijk dat je er weer in gaat geloven!!!
Dikke kus Soela

Terug
Bovenaan