goede voornemens

A

Anoniem

Guest

We hebben nog even te gaan voor we echt 2009 in gaan, maar misschien brengen we elkaar nog op een leuk idee!!!

Ik rook niet, drink zééér minimaal (alcohol dus) dus daar zit voor mij weinig uitdaging
Ik ga dan toch voor sport!! Mijn conditie kan wel een up gebruiken dus ben van plan om zoals ik 3 jaar trouw 4 avonden in de week heb gedaan weer te gaan hardlopen.
ff mn hoofd leegmaken, conditie op peil brengen en daarna hopelijk houden!!!

Heb jij nog goede voornemens..........

groetjes
Achnita mv Mike (4jr) en Brian (16.5mnd)

Leuk onderwerp!
Ik heb er eerlijk gezegd nog niet zo over nagedacht, maar stoppen met roken doe ik NIET. Ik rook amper hoor, in ieder geval altijd 's avonds: opgeruimd, jongens in bed, bakje koffie en dan...in de tuin...een sigaretje. (rare gewoonte eigenlijk he? hihi)

Ik denk dat ik voor een nieuwe baan ga! Geen idee wat, maar ik heb een heel jaar om te zoeken en na te denken.

Succes!
x Anouk

Ik doe er eigenlijk nooit aan. Ik ben al gestopt met roken februari 2006, gewoon omdat ik het zat was. En lijnen kan nu niet omdat ik zwanger ben. Maar ga wel weer proberen om na de bevalling wat op gewicht terug te komen en ook wat oefeningen te doen voor mijn flubberige lijf. Maar dat is een voornemen voor mei 2009 hahahha.

groetjes Maris

o leuk onderwerp dit!

Mijn goede voornemens zijn om vaker op tijd naar bed te gaan...gezien de tijd van deze reactie lukt me dat niet vaak
en verder heb ik een heel goed voornemen voor 2009 en dat is weer zwanger worden!
Hier kan ik dat gewoon lekker delen met jullie, maar verder weten maar 2 mensen dat .
Verder zou ik eigenlijk meer willen sporten maar gezien mijn andere voornemen zal dat er ook wel niet van komen haha.

Groetjes,
Tamar

Hey Tamar, da's spannend! Da's een leuk voornemen zeg!

Mmmmm, ik kom dan eigenlijk met hetzelfde wat ik me ieder jaar voorneem, maar wat nooit zo goed lukt; sporten en afvallen!
2 jan. 09 volgt poging nr.???

x miranda

Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik dus weer rook. Ik was ruim anderhalf jaar gestopt en ben twee maanden geleden begonnen met alleen op zaterdag te roken en tijdens voetbalwedstrijden als we naar het stadion gingen. Dat heb ik heel lang volgehouden. Toen werd het elke dag 1 sigaret maar sinds vorige week ben ik er weer gewoon aan. Echt heel erg. Ik rook niet binnen maar ga dus echt regelmatig naar buiten voor een sigaret. Mijn goede voornemens:

- per 1 januari weer echt stoppen met roken
- meer leuke dingen doen met Marissa
- beter met geld omgaan, ik ben nu nogal makkelijk

groetjes Linda

Wij willen ook in 2009 weer zwanger raken!!!!

Verder hoop ik dat ik gestopt blijf met roken. Gaat tot nu toe goed!!!

Meer sporten, dat wel... En wat gezonder eten misschien.

hoi

mijn voornemens voor 2009 zijn:
een maagbandje/of maagverkleining laten doen (dus afvallen)
en hahahaha mijn haar laten groeien (poging 1001)
en natuurlijk genieten en veel tijd doorbrengen  en leuke dingen doen met mijn gezinnetje

liefs ilona

Terug
Bovenaan