Goede voornemens....

Hee meiden,

Hebben jullie nog goede voornemens voor het nieuwe jaar? Ik heb er zoveel maar dit zijn toch wel de voornaamste:

*) Afvallen!!!!!!! Zag de foto's van de vakantie en schaamde me weer rot. Wat een dikke walvis ben ik toch! haha. Dus dat is toch wel top prioriteit.

*) Genieten van mijn gezin. Nu mijn verlof afloopt ga ik in januari weer aan het werk. Dan wordt het nog belangrijker van mijn mannen te genieten als ik thuis ben.

*) Mijn relatie. Zoals jullie weten heb ik even in een dip gezeten wat relatie betreft. Ik wil er komend jaar echt aan werken om samen met mijn man weer echt gelukkig te worden.

Nou, ik denk dat ik daar wel weer druk genoeg mee ben in 2010. Ben benieuwd naar jullie voornemens!

Groetjes,
Maike

- een paar kilo eraf, dus minder snoepen en daar ook een gewoonte van maken...
- genieten van de dagen dat ik niet werk
- genieten van de dagen dat ik wel werk hihi
- het huishouden bijhouden en niet laten versloffen, want dat heeft invloed op mijn humeur.
- lekker op vakantie gaan

Dit was het wel!

Oke, daar gaan we ..haha
Nou, ik ga voor;

-Meer leuke dingen doen, en meer genieten van ons gezin..
- Meer tijd steken in bepaalde vriendinnencontacten.

Afvallen..nee laten we maar niet doen, roken doe ik niet, en sporten al helemaal niet..hahah

Gr Rina

De laatste 5 zwangerschapskilo's eraf! (al ben ik daar nu al mee bezig dus hopenlijk zijn het er per 1/1 nog maar 2).

MEER slapen en daardoor meer genieten van mijn tijd met de kids.

gr.Ing

- Ehm, als ik straks bevallen ben, op een gezonde manier weer op mijn normale gewicht komen. (nog niet echt lijnen, vanwege de bv)
- meer geduld hebben met vooral mijn oudste (ADHD) zoon
- Liever voor mijn man zijn.

Nou, dat was het wel zon beetje. Roken doe ik gelukkig al lang niet meer, en sporten ook niet, haha

ik wil graag meer tijd voor mezelf in gaan richten in het nieuwe jaar!!! Of dat nou is om te sporten, te winkelen of om gewoon leuke dingen met mn vriend of met vriendinnen te doen, dat maakt me niet zo veel uit, maar wil meer ME- time!!!

En wellicht meer gaan bewegen!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan