Goede zomerschoentjes gezocht...

Nu Thomas loopt is het toch een stuk moeilijker om goede buitenschoenen uit te zoeken, het komt toch wel nauw.
Waar moeten goede dreumesschoenen aan voldoen? En waar kan ik eens voor een LEUKE prijs een paar van die geschikte schoentjes vinden.

Hoi Caat,

Ik heb in (ongeveer) januari schoenen gekocht voor mijn zoontje bij de Nimco. Naar mijn idee zijn mijn zoontjes voeten hier goed opgemeten en bekeken. Verder is het belangrijk dat de zool van de schoen soepel is, maar verder weet ik er ook niet veel van. Het was toen uitverkoop, dus mooi 2 paar(1 maat 19 en 1 maat 20) voor 50 euro. De schoentjes waren eigenlijk 80 euro per stuk, dus een goede deal. En mijn zoontje loopt nu prima op zijn schoenen maat 19!
Voor de echte zomer wil ik een paar teva slippers/sandalen kopen.
succes!

Hoi Caat,

Ik heb in (ongeveer) januari schoenen gekocht voor mijn zoontje bij de Nimco. Naar mijn idee zijn mijn zoontjes voeten hier goed opgemeten en bekeken. Verder is het belangrijk dat de zool van de schoen soepel is, maar verder weet ik er ook niet veel van. Het was toen uitverkoop, dus mooi 2 paar(1 maat 19 en 1 maat 20) voor 50 euro. De schoentjes waren eigenlijk 80 euro per stuk, dus een goede deal. En mijn zoontje loopt nu prima op zijn schoenen maat 19!
Voor de echte zomer wil ik een paar teva slippers/sandalen kopen.
succes!

Ik heb nu Elefanten bij van Haren gekocht twee maten groter, die lijken me wel licht en degelijk.
Er zitten nu al de eerste kruip-krassen op, ik hoop dat ze niet sneller slijten dan dat thomas eruit gegroeid is.

Ik heb nu Elefanten bij van Haren gekocht twee maten groter, die lijken me wel licht en degelijk.
Er zitten nu al de eerste kruip-krassen op, ik hoop dat ze niet sneller slijten dan dat thomas eruit gegroeid is.

Hai!
Ik had nog nooit van de Nimco gehoord, maar wel van de van Haren. Voor mijn zoontje koop ik daar vaak schoenen. Eerst die goedkoopste, maar met zijn buitenspeel-gedrag waren ze sneller op dan hij eruit was gegroeid. Toen een paar degelijke schoenen in de uitverkoop gekocht bij een "echte" schoenwinkel op het dorp, maar ook die gingen net zo snel kapot.... Helaas...
Teva sandaaltjes zijn echt een goeie voor de zomer! Had Jules ook, geweldig!!
Elise loopt nu net een week of 2 en zij heeft nog van die "Zootjes" aan. Wel heb ik bij de Wibra zomersandaaltje gekocht, met een zachte ondergrond met witte stipjes, misschien ken je ze wel... En inderdaad zal ze starks ook wel leuke Teva-tjes krijgen!
Het belangrijkste volgens mij is dat ze (zeker in het begin) een hele soepele zool moeten hebben. En het beste: Lekker op blote voeten! Maar dat kan niet altijd...
Gr Antoi

Terug
Bovenaan