Goede zwangerschap na meerdere miskramen?

<p>Hai dames! <br /><br /></p><p>ik weet nu sinds 2 dagen dat ik direct na m’n miskraam weer zwanger ben. Vandaag 5w3d. We weten dit nu 2 dagen... Alleen slaat de angst voor een derde miskraam weer enorm toe. We krijgen de 27e een echo, maar het vertrouwen in m’n lichaam is echt weg. Zijn er dames die 2 of meer miskramen gehad hebben en daarna een gezonde zwangerschap gehad hebben? <br /><br /></p><p>liefs </p>

Hoi Dionsam,
Ik snap je heel goed hoor! Bij ons heeft het lang geduurd voor ik zwanger raakte. Mijn eerste zwangerschap was een miskraam. Een half jaar later een 2e zwangerschap en dat is inmiddels een heerlijk ventje van 6. Toen wij voor een 2e gingen lukte dat ook niet heel vlot. Uiteindelijk dec 2016 zwanger wat ook een miskraam bleek na 7 en. Toen duurde het weer lang en was ik sept 2017 zwanger en dat was een bbz dus hebben ze 1 eileider verwijderd. Gelukkig raakte ik vrij snel zwanger eind dec. Helaas na 7 en weer een miskraam. Dat doet echt iets met je hoor!! Toen onderzoeken gehad waar het aan kom liggen maar er is geen oorzaak gevonden
Toen ik mei 2018 een positieve test had was ik voorzichtig blij het voelde heel anders en gelukkig was alles goed! Vandaag ip Valentijn is onze jongste 1 jaar geworden 
Geef de moed niet op en blijf positief het komt goed?. 
Sterkte?

Hoi,

ik heb 5 miskramen gehad, allemaal tussen de 5 en 8 weken. 
Nu 17+4 zwanger.  Ik heb allerlei onderzoeken gehad, maar hier kwam niets uit. 
Succes??

Ik heb 3 miskramen gehad, tussen de 6 en 8 weken, helemaal gezond en ook niks kunnen vinden. Mijn gynaecoloog zei, het is puur geluk hebben en daarna was het raak. Het is echt pittig en ben er goed ziek van geweest, zeker na de eerste, maar hou hoop!

Hier helaas ook twee miskramen gehad. Derde zwangerschap alles goed gegaan!  Inmiddels een mooi meisje van 10 weken oud. Ik vond het ook heel spannend, zeker tot de 20 weken. Succes en probeer te genieten! 

Terug
Bovenaan