goedemiddag

hier was ik weer.
wat heb ik toch last van slijm op sommige momenten heb ik het gevoel dat ik erin stik. verder weet ik nog steeds niet ik moet nog 4 dagen wachten op mijn volgende ongi dan ben ik dus als hij niet komt op dag 70 en dan wordt het tijd voor de ha. ik vindt het wel moeilijk hoor ik moet mij toch elke keer weer inhouden om geen test te kopen ja vorige week weer één gehaald (zwak moment) en wat ik al wist kwam uit negatief ik snap er niets meer van ik ben beroerd kan niet veel eten maar kom wel 3 kilo aan ik heb ook zo'n opgeblazen gevoel steken in mijn borsten zo nu en dan. ik weet het niet meer zou ik dan toch ongi zijn geweest wat ik gemist heb neemt mijn lijf mij zo in de maling. ik weet het echt niet meer zijn er nog meer dames die hier last van hebben. ik hoor het graag.

het was toch even fijn om hier weer mijn ei kwijt te kunnen

groetjes bep
 
ben bij de ha geweest voor een test moest wachten op mijn volgende ongi als die dan nog niet komt dan moet ik weer een afspraak maken ik weet ook niet waarom het is nou eenmaal zo
 
hoi bep,

succes ermee, jeetje 70 dagen.....dat duurt helemaal een eeuwigheid!

kan me voorstellen dat je steeds "stiekem" test, khad precies hetzelfde gedaan haha!

maar waar kan dit aan liggen? of kan de ha je daar nix over vertellen???

laat je wat horen!
xx kimpansee
 
Terug
Bovenaan