goedemorgen allemaal

wat staat er bij jullie op de planning??? hiero aan deze kant is het ff naar de markt toe om brood te halen. en werken. verder eigenlijk niets bijzonders.

knuff jantine

goedemorgen!!

nou ik ben vannochtend al de hort opgeweest.
Kevan moest natuurlijk zoals gewoonlijk naar school.
Nu zo even wat in huis doen, want ik krijg vanmiddag  rond 1 uur  bezoek.
(bah heb ik eigenlijk vandaag helemaal niet zo zin in)
Dan moet ik 12 uur weer bij school zijn,  1 uur weer bij school zijn en om  3 uur weer bij school zijn.
En wat ik na 3 uur ga doen, dat weet ik nog niet. Misschien nog wel even naar de kinderboerderij met de kids als het droog is.

kim  

Goedenmorgen. Ik ga vanmiddag wat nieuwe kleren kopen. Ik ben die
zwangerschapskleding helemaal zat. En hoe lang het duurt voor ik die
kiloos eraf heb weet ik niet. Dus op naar de winkel.

Groetjes Natasja

Goedemorgen!

ik krijg zometeen visite en vanmiddag ga ik lekker even wandelen met mijn meisje en daarna gaat ze in bad aan de borst en in bed. Heb net al even flink gestofzogen en buiten de oprit aangeveegd,... al die herfstblaadjes zijn prachtig, maar waarom ze niet netjes op een bultje vallen???

groetjes

mama van Rêve

ook goeiemorgen!

ik weet het nog niet...
ik was van plan om met mijn kleine kereltje te gaan winkelen maar het regent hier als de pest. Als het niet te hard regent ga ik toch even. Ik heb net het huis aan de kant en ben zelf weer normaal om aan te zien. Mijn ventje is vandaag erg onrustig dus ik ren om de 5 minuten naar boven om te kijken.... pffff...... Misschien is hij vanmiddag een beetje rustig dan kan ik nog een half uurtje op de bank liggen, lijkt me heerlijk!!

veel plezier iedereen vandaag

liefs
di silva

Hallo,

Ik ga straks de eerste  foto's van Jente halen, ik heb de eerste 176 foto's naar de hema gestuurd en ze zijn nu klaar.
Je snapt direct wat ik de rest van de dagen kan gaan doen; plakken!
Vanavond is mijn schoonmoeder jarig dus op verjaarsvisite.

Groetjes Fenneke en Jente (vandaag 6 wkn)

hoi hoi
mn huisje is weer netjes , en ik en demy zijn ook weer schoon hihi....vanmiddag ga ik samen met mn meisje fftjes naar prenatal ff wat spulletjes kopen en vanavond niet veel bijzonders , lekker rondje wandelen met de hondjes demy en mn mannetje denk ik!

liefs mariska

Terug
Bovenaan