ja ja jullie zien het al,het is me goed ( wat zeg ik zeer goed ) bevallen gisteren. heerlijk een dagje met het gezinnetje. zelfs de buurt had het in de gaten ik leg het ff uit, want normaal gesproken hebben we dus alles open staan maar gisteren dus niet. ik ben gisteren ff heel vroeg de auto wezen aftanken, en toen ik terug kwam was ik ff heerlijk bij cor terug in bed gerkropen. alleen werden we toen weer pas om 12 uur wakker omdat jr toen weer kwam vanaf 8 uur. dus dat was wel netjes.
afijn ik had hem om 8 uur dus al in bad gedaan en het was dus allenig een kwestie van schone broek en de fles. dat hebben we dus in bed gedaan. nou verder nog steeds alles hier dicht gelaten en heerlijk in me huispak gelopen. smiddags hebben we een filmpje gekeken en sávonds "traditioneel " afgesloten.
kleine late fles gegeven om kwart voor tien. komt tie s'morgen pas om half 6!!!!
kortom zo'n dag als gisteren mag van mij vaker in het weekend
afijn ik had hem om 8 uur dus al in bad gedaan en het was dus allenig een kwestie van schone broek en de fles. dat hebben we dus in bed gedaan. nou verder nog steeds alles hier dicht gelaten en heerlijk in me huispak gelopen. smiddags hebben we een filmpje gekeken en sávonds "traditioneel " afgesloten.
kleine late fles gegeven om kwart voor tien. komt tie s'morgen pas om half 6!!!!
kortom zo'n dag als gisteren mag van mij vaker in het weekend