goedemorgen allemaal

Hallo allemaal,

hoe is tie hier? Jr heeft goed geslapen vanacht en denk je dat tie nu nog wil slapen?
echt niet dus he.
Hij kreeg gisteren rond half 11 de late fles. en vanochtend om half 6/kwart voor 6 kwam die pas weer!!!

Dat zijn berichten of niet soms?
Volgende week gaan we maar eens kijken voor een matras in z'n nieuwe bedje.
Want voor de wieg wordt hij nu bijna te groot. ( ja ja eindelijk   )
Dus ja ik kan wel zeggen dat het de goede kant op gaat.

Wat gaan jullie vandaag doen? Ik zelf eigenlijk niet zo veel. de ongesteldheid vergt best wel veel weer van me. ( dacht dat het minder zo worden na de bevalling ) maar helaas eenmaal heftig altijd heftig denk ik.

Ik ga vanavond lekker rauwe andijvie stampot maken. het kan wel met dit koude weer. ja toch?

knuff Jantine

Ook goeiemorgen en fijn zo'n lekkere nacht. Onze dame heeft ons wel wakker gehouden.. zucht. Vanmiddag ga ik lekker naar de kapper (me even laten verwennen tijden het ongesteld zijn) en vanavond gaan we met de 2 van mn  man bowlen. Tyche gaat dan naar mn schoonouders.. alvast oefenen want morgen gaat ze logeren bij mn moeder... ik vind het nu al niet leuk.. ga haar zo missen maar ja, we hebben vrienden-avond. En het zal ooit moeten.

Andijvie stamp:..erg lekker.
Wij hadden gisteren biefstuk met sla en aardappels
eergisteren zuurkoolstamp (mmm)
en vandaag waarschijnlijk frietjes.

Fijne dag! en Fijn weekend ook meteen.

Hoi,

Nou vandaag staat hier niet veel op het progamma, na een heerlijk weekendje centerparcs is Yenna kei ziek geworden, keelontsteking en buikgriep....
Echt kei zielig, ze kan geen eten binnenhouden...
Dus ik ben de hele dag maar aan het wassen en   ( sorry niet zo smakelijk ) overgeefsel opruimen......
Maar ja,ik wil er nu wel  voor haar zijn,  gelukkig heeft Yari nergens last van...

Hmmm en het eten vandaag...
Gisteren hebben we lekker varkenshaasje met champignonsaus, aardappeltjes en boontjes gegeten...Jammie.
Maar voor vandaag weet ik het nog ff niet....

Voor jullie allemaal een heel fijn weekend.

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan