goedemorgen allemaal

goedemorgen allemaal,

hoe is het hiero? aan deze kant gaat het goed. vanochtend heeft alleen manlief zich verslapen dus weet je wel hoe het hiero gegaan is. pfff echt niet voor herhaling vatbaar.
en ik heb zelf ook niet al te best geslapen. krijg vandaag er denk ik niet zo heel veel zin uit.
Aangezien Jr het leuk vond om om half 4 te komen, en ik niets meer kon rekken!!!!!!!!!!
nou geloof me dan is ineens een wekker om 5 uur horen. erg zwaar. maar goed gebeurd is gebeurd. ik ga zo nog maar ff een bakkie koffie pakken en hopen dat Jr nog een uurtje slaapt..

maar wat gaan jullie vandaag doen???

Lekker een wandelingetje gaan maken met onze kleine man!
Vind hij heerlijk!
Al doet hij een krijsje voor we gaan, een maal buiten in de wagen is hij stil en zo in slaap
En qua eten:pizza!! lekker niet koken!

Ik moet vandaag echt nodig weer eens strijken! Er ligt behoorlijk wat was nu....
Enne....verder doe ik gewoon wat ik leuk vind....lekker met Stefje knuffelen
en van hem genieten nu hij echt bewust schaterlacht! Als hij dat doet, ben ik
zo vreselijk blij! Dus daar gaan we weer voor. Verder weinig plannen.

Knuf Annet

Vandaag gaan Hjerre en ik niet te veel doen. We zijn verrot om het zo maar te noemen. Gisteren hadden we namelijk een familiedag, twee uur rijden van waar we wonen. Het was mega gezellig en Hjerre heeft zich fantastisch gedragen, maar het was wel heel vermoeiend. En al mijn spieren doen pijn van het klompgolven hahaha.
Groetjes Han

Terug
Bovenaan