goedemorgen dames

GOEDEMORGEN.

Zo te zien ben ik de eerste vandaag.
Ik hoop dat iedereen lekker en rustig heeft geslapen, en ik wens iedereen een gezellige en fijne dag toe.

Liefs,

Rachel

Ook goedemorgen...hier nr. 2!!
Heb redelijk geslapen vannacht. We hadden Marijn gisteren bij z'n laatste voeding om 20.00 rijstebloem gegeven, maar toch lag meneer weer om 05.00 uur te pruttelen. Met een speentje redden we het dan wel tot we eruit moeten (06.45), maar ik kwam daarna niet zo goed meer in slaap. Jammer!! Misschien moet ie nog wennen aan die rijstebloem.......

Vandaag "heerlijk" aan het werk.....grrrrr.....zou lekker willen wandelen met de kleine!! Hopelijk is het morgen ook nog mooi weer.

Groetjes!

Ook goede morgen!!

Ja Elske heeft mijn van het weekend lekker gepest, maar vannacht heeft ze van 21.00 tot ongeveer 6:00 geslapen. Vond ik heel netjes. Vooral voor een borstvoeding. Ze kan het wel! Hihi.

Ik heb gisteren al lekker van het weer genoten en dat ga ik vandaag weer doen. Gisteren heb ik buiten het keukenraam geschilderd en ik denk dat ik de strijk lekke buiten ga doen ofzo.
Maar eerst op visite bij een kleintje van Februari.

En Patricia... wekse vandaag. Je hebt 1 geluk, het zou de hele week mooi weer zijn!!

Liefs Alma

Joep krijgt no gsteeds 5 flessen. Ik krijg hetniet goed geregeld en hij is dan ook helemaal uit zijn ritme. In het weekend kwam hij ineens weer 's nachts enzo....

Groetjes

Lekker rustig op het forum, gisteren ook al...
Iedereen is van het mooie weer aan het genieten zeker!

Of naar de gigantische verbouwingsuitverkoop bij de H&M in Alkmaar!
Sjemig wat goedkoop zeg!!!!

Groetjes P.

Hmm,

Nou ik ben aan het werk, ik dacht al dat de pc stuk was zo rustig is het.

Ook op het nadere forum.... (Zie help)

Succes bij de uitverkoop misschien vind je nog leuke dingen.

Terug
Bovenaan