Goedemorgen dinsdag

goedemorgen allemaal,

Het belooft vandaag weer een regenachtig dagje te worden.
Daniel is heel rustig is vannacht namelijk aan het spoken geweest.
Ga zo effe flink aan het hh, zodat ik op zuigen en af en toe een wasje, voor de rest van de week klaar ben.
Verder lekker aan het frobelen, ben een eekhoorn aan het naaien uit tilda summertime, misschien vanmiddag ook nog wat scrappen.
Een heerlijk dagje thuis dus,

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Liefs Marina

Hoi hoi,

Vanochtend nieuwe schoonmaakster geweest, dus heerlijk met Myrthe kunnen spelen. Althans geprobeerd want Myrthe heeft de hele ochtend een ochtendhumeur gehad (doe je nog zo je best)
Nu ligt ze in bed te kwebbelen, ze zal zo wel in slaap vallen.
Vanmiddag nog even boodschappen en naar de buurvrouw, dan is de dag weer aardig voorbij.
Nu ff lekker tijd voor mezelf, ff internetten en zo met boekje op de bank. Heerlijk.....
Jij ook veel plezier

Liefs Irene

Eerst milton naar school brengen boodschappen doen stofzuigen Vanochtend is de wijkverpleegkundige op huisbezoek geweest voor Shanice. Ze was helemaal onder de indruk van Shanice want ze ging zo als ik het zeg haar best doen om de wijkverpleegkundige in te pakken zo poeslief en lekker tegen haar kletsen. Shanice maakt namelijk al korte zinnen en kletst veel en lacht veel en zingt veel hihi. toen moest ik milton alweer gaan ophalen van school even eten en terugbrengen . Shanice net in bed gelegd milton straks weer halen dan komt er nog een vriendin van mij vanmiddag rond 4 uur dan moet ik alweer om half acht op ouderavond van milton zijn school hoezo druk.
Ik ben al moe maar ja dat komt wel goed vervelen doe ik niet .
groetjes lisette

Tja, die tijd, die vliegt voorbij..... Alweer dinsdagmiddag en bijna tijd om 3 kids uit school te gaan halen. Vanochtend ben ik heerlijk met Leah naar Eindhoven (plm 5 km) gefietst en heb daar voor haar slaapkamertje en die van haar oudste zus nieuw vinyl besteld (heb de kamers bijna helemaal geverfd in lekker gewaagde kleuren). Tussen de middag kwam Jara (onze tweede, bijna 8 jr) lekker thuis eten (komt zelf naar huis lopen) en net heb ik eventjes boodschappen gedaan, cadeautje gekocht voor Jara (omdat ze gisteren zo dapper was in het ziekenhuis, moest onder narcose vanwege haar oren) en zit nu heerlijk op marktplaats te snuffelen.

Terug
Bovenaan