goedemorgen ff een update van mij en naomi

Goedemorgen

ik ben dus ook zo n beroemde meelees mama.

Ik heb wel een paar keer wat geschreven maar dat is al heel lang geleden.

Nou met mij gaat het heel erg goed dat is een tij heel anders geweest ze hebben bij mij drie maanden geleden postronale depressie geconstateerd en daar heb ik nu medicijnen voor gekregen en nu gaat het weer fantastisch met mij

Met naomi gaat het allemaal niet zo goed want ze slaapt sinds dat ze geboren is heel slecht wij zitten elke nacht al op met haar om een uur of twee artsen staan voor een raadsel die weten het ook niet eerst dachten ze nou we halen haar neusamandel eruit en we plaatsen buisjes dit heeft wel geholpen tegen de vele oorontstekingen die ze heeft gehad   maar niet voor het slapen nu moet ze 24 janauri weer worden geopereerd om der keelamdandelen er uit te halen en dan maar hopen dat dit werkt   en zo niet dan wordt ze een paar dagen opgenomen om haar te observeren om te kijken waarom ze dus niet wil slapen.

Het is weer een heel verhaal geworden ik zal proberen om vaker te reageren en ik moet zeggen dat ik het echt geweldig vind hier en vaak dingen lees die mij o zo bekend voor komen

Verder moet ik er wel bij zeggen dat naomi een heerlijk vrolijk meisje is dat lekker ondernemend is helemaal geweldig

ik zal ook nog even een foto plaatsen

Fijn dat de medicijnen je zo goed geholpen hebben en het nu beter met je gaat.
Maar wat vervelend voor je dochter zeg dat ze niets kunnen vinden, lijkt me heel frustrerend. Ze heeft zo te lezen al het nodigge mee gemaakt. Heel veel succes met Naomi der slaapprobleem hopelijk komt er snel een oplossing voor. Groetjes

Wat heb je een knappe meid!

Wel vervelend ja dat ze niet slaapt. Wij hebben hier ook zo'n periode gehad.. maar als ze inderdaad al sinds haar geboorte slecht slaapt, pff! Dat zal niet altijd makkelijk zijn.

Hopelijk komen jullie er snel achter hoe het komt en is er snel een oplossing gevonden.

Groetjes Kirsten mv Tyche

Fijn dat het met jou weer wat beter gaat!
Maar wat een toestanden met de kleine meid.
Vervelend hoor.
Ik hoop voor je dat het verwijderen van de keelamandelen wonderen doet en je weer lekker kan slapen,en zij natuurlijk ook.
Groetjes Tanja.

Jeetje, wat vervelend zeg! Ik hoop echt dat de keelamandelen helpen, of dat het misschien wel in ene over is (hopen mag altijd toch).
Hou je ons op de hoogte?
Wat een schatje trouwens zeg, met d'r rokje, een heel dametje al!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan