goedemorgen meiden,wie kan me helpen.

A

Anoniem

Guest
ik heb een vraag aan iedereen ,wie kan me helpen.
ik heb namelijk pijn rondom mij buik,zo gevoel van steken en een trekkende gevoel.
heb namelijk ook de laaste tijd veel last in mij buik ook als ik de trap op moet lopen.en gauw moe en slaap namelijk veel.
en kortademend ,aan de linkerkant van mij lichaam net onder mij borsten veel steken .
wie komt dit bekent voor ,alle antwoorden zijn welkom,en hoop dat het deze keer meer zijn dan vijf antwoorden.oja mij nod is maandag en hoop dat het weg blijft.
help me a.u.b.
heeeeeeeeeeeelp ik weet geen raad meer.

groeten van dees

Goedemorgen Dees,

Ik begrijp dat maandag je NOD is het kan zijn dat het tekenen zijn dat je ongi moet worden, maar hoe voel je je normaal voor dat je ongi moet worden? Het kan ook zijn dat je zwanger bent? Maar dat weet je natuurlijk pas als je getest heb en wachten dat kan heel lang duren. Het kan ook zijn dat je een griepje onder de leden hebt maar je geeft wel zwangerschaps tekenen aan.

Ik wens je veel succes en hopelijk ben je zwanger dan heb je gelijk antwoord op al je vragen. Ik zal voor je duimen

Liefs Fruit Girl

Goedemorgen Dees,

Wat duurt dat wachten lang he?! Het zouden zwangerschapstekenen kunnen zijn, want dit soort klachten hoor je wel vaker. Maar het rotte is dat zwangerschapssignalen heel erg lijken op ongesteldsheidstekenen. Die krampen kunnen ook nog te maken hebben met spanningen.  Het enige advies wat ik je kan geven is deze dagen veel afleiding zoeken, zodat je zo min mogelijk kan piekeren  en maandag een test doen. Succes meid!

Ik heb woensdag mijn NOD en kan ook absoluut niet tegen wachten...  

Sab

Hoi Dees.

Verwarrend kan het zijn he? Je hoopt ook zo graag dat het zo ver is.
Ik dacht echt dat het deze keer raak zou zijn, ik had ook zere borsten en raar gevoel in mijn buik. Het ene moment kon ik eten wat ik wou en dan was ik het volgende moment flink misselijk. Jammer genoeg was het toch niet zo ver.
Ik hoop dat het voor jullie wel zo ver is.
sterkte!

gr marja

Terug
Bovenaan