Goedemorgen

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen dames,

Ik kon vanochtend zomaar weer op het forum komen. Moet ik direct maar even dankbaar gebruik van maken, toch ???

Vandaag dag 20 van mijn cyclus. Heb mijn NOD deze keer iets ruimer aangehouden. Ben uitgegaan van 32 dagen-cyclus. Weet iemand of ik dit goed doe ??? De duur van mijn cyclussen zijn als volgt : 27, 30, 33, 35 & 31. Ik hoor het graag of ik het goed doe ja of nee. Alvast bedankt voor jullie reacties.

Veel liefs Biaggi

He Biaggi!!
Moeilijk he om die duur vast te stellen... Ik had nu opeens een van 31,dat is de langste dus die hou ik nu maar aan. Voor jou dus nog 12 dgn te gaan...
Het gaat ons een keer lukken hoor!!
Blijven duimen..

gr. petra

Hoi Biaggi!

Fijn je weer eens tegen te komen hier. Ik bereken zelf mijn nod door de laatste cyclussen bij elkaar op te tellen en dan te delen door het aantal maanden. Als je dat doet met jouw gegevens kom ik uit op een gemiddelde cyclus van 31,2 dagen. Dus je zit in de juiste richting te denken hoor!
Mijn manier van rekenen werkt voor mij al jaren goed met een enkele keer een uitschieter daar gelaten.
Wie weet heb jij er ook wat aan?

Nu maar weer afwachten, wat een ramp is dat toch! Ik moet nog wachten tot de 13e.

Gr Sophia

Terug
Bovenaan