Goedemorgen?!?!?!

Goedemorgen,

Ik ben er lekker (??) vroeg bij. Ben al een uur wakker door de kleine druktemaker... Toen de wekker van mijn man ging werd de kleine ook wakker om 5.50 uur!!! Ik lag op mijn zij en aan die kant was veel beweging te voelen. Mijn man heeft de kleine dan ook goed gevoeld voor het eerst maar moet dat nou zo vroeg?? Ik ben vrij vandaag dus doe het gewoon rustig aan en ga gewoon een middag dutje doen...
Ik heb wel eens gehoord dat je aan de tijden dat je kleine wakker wordt in de buik kan peilen wanneer die wakker wordt als die geboren is. Heeft iemand hier ervaring mee of is het fabeltje??

Nou,ik ga maar genieten van mijn lange dag die ik voor me heb.

Liefs Sas (25 wkn en 5 dgn)
 
Tja, ik word al vanaf het begin 4 keer per nacht wakker omdat ik naar het toilet moet.

Nu ben ik ruim 35 weken en vannacht was het 5 keer, had ik nog geluk want van de week was het op een nacht 8 keer.

Ik heb dat verhaal ook gehoord dat je nu al zou kunnen weten wanneer de kleine straks wakker is gebaseerd op de tijden dat ie nu wakker is. Maar die van mij is niet op regelmatige tijden wakker volgens mij. Dus ja, we zullen zien als ie straks geboren is.

Over dat wakker worden, het went wel hoor, want ik weet na zoveel maanden al niet meer beter.

groetjes, Jane 35+3
 
Toen ik zwanger was van mijn eerste bewoog hij dag en nacht. Ik weet niet wanneer hij sliep want er was geen moment rust. Nu is het een persoontje die veel slaap nodig heeft anders is hij meteen uit zijn doen.Wel leuk om te weten is dat je dingen herkent als hij er eenmaal is. Dan doen ze dingen en dan denk je: oh dat deed jij dus in mijn buik! Succes verder met je zwangerschap en geniet er van. Straks moet je 's nachts eruit om te voeden. En als je net als ik een huilbaby krijgt zit je hele nachten met hem/haar op. Dus inderdaad lekker 's middags slapen en veel rust nemen want dat komt je ten goede.

Liefs Wendy
 
Hoi, nou ik hoop eerlijk gezegd dat dat verhaal niet echt klopt. Want dat zou betekenen dat ik zo'n beetje de hele nacht op ben. Of in ieder geval de baby... ;-P!!
 
Die van mij was in mijn buik een enorme druktemaker...en dat is ze na anderhalf jaar nog steeds! Ze wilde in het begin overdag ook altijd om de twee uur bv en loopt nu ook nog het liefst de hele dag te snacken. En wat betreft die slaaptijden, bij mij klopte dat niet maar bij mijn vriendin weer wel. (Heb je dus ook niets aan eigenlijk :)
 
Terug
Bovenaan